גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

צה״ל ושב״כ חיסלו את מפקד הכוח הימי של חמאס בעיר עזה

בכיר ישראלי לתקשורת הזרה: ממשלת ישראל מתוסכלת מעיכוב משלוחי הנשק • חיזבאללה דחה את המתווה של צרפת להסדרה בצפון • צה"ל תקף בלבנון: יותר מ-20 מטרות הותקפו מהאוויר ומהקרקע, כטב"ם התפוצץ באזור יערה • הותר לפרסום: מת מפצעיו פקד ייטב לב הלוי, פקד ולוחם בימ"מ, שנפצע באורח אנוש בפעילות מבצעית בטולכרם • עדכונים שוטפים

כוחות צה''ל על הגבול עם רצועת עזה / צילום: ap, Tsafrir Abayov
כוחות צה''ל על הגבול עם רצועת עזה / צילום: ap, Tsafrir Abayov

עדכונים שוטפים 

22:35 - בשל חשש לחדירת כלי טיס, אזעקות הופעלו ברמת הגולן

22:00 - אחרי גל התקיפות בלבנון: חיזבאללה מודיע על שני הרוגים מכוחותיו

אחרי יותר משבועיים של עדכן על הרוגים, חיזבאללה הודיע הערב על שני פעילים שנהרגו כתוצאה מתקיפות חיל האוויר. במקביל, הזרוע סוריה של הג'יהאד האסלאמי הודיעה על מותם של שלושה מאנשיה בדרום לבנון

21:50 - דובר צה"ל: זוהו שיגורים מרפיח למעבר כרם שלום, לוחם נפצע קל

בהמשך להתרעות בכרם שלום במהלך היום, זוהו מספר שיגורים ממרחב רפיח לעבר מעבר כרם שלום. השיגורים לא חצו לעבר שטח הארץ ונפלו בשטח הרצועה. בנוסף, בהמשך להתרעות מוקדם יותר היום במרחב שלומית, זוהו שמונה שיגורים שחצו ממרחב רפיח לעבר מרחב כרם שלום, כתוצאה מהשיגורים לוחם צה"ל נפצע באורח קל, הלוחם קיבל טיפול רפואי ראשוני בשטח ולא נזקק לפינוי.

חמאס ממשיך לסכן את אזרחי הרצועה ולבצע פעולות טרור ממרחבים אזרחיים בכדי לנסות ולפגוע באזרחי ישראל ובכוחות צה"ל. בנוסף, הארגון ממשיך לבצע שיגורים ממרחבים מאוכלסים במרחב רפיח לעבר מעבר כרם שלום במטרה לפגוע בכוחות צה"ל ותפקוד המעבר.

19:28 - צה״ל ושב״כ חיסלו את מפקד הכוח הימי של חמאס בעיר עזה

כלי טיס של חיל האוויר חיסל ביממה האחרונה את המחבל אחמד עלי, מפקד הכוח הימי של חמאס בעיר עזה. עלי קידם במהלך המלחמה פעילויות התקפיות לעבר שטח ישראל ותקיפות נוספות נגד כוחות צה״ל הפועלים בשטח הרצועה. בתוך כך, בשבועות האחרונים פעל לקידום פיגועים נגד כוחות צה״ל הפועלים במסדרון במרכז רצועת עזה.

ראש אמ"ן לשעבר מסביר: למה חמאס מפחד מכניסה ישראלית לרפיח
כלב רובוטי ורחפנים: איך תיראה הפעולה שתחסום את "צינור החמצן של חמאס"?
במצרים מעריכים: נתניהו יכול להכריז על ניצחון בימים הקרובים
260 מיליון דולר: כל הפרטים על עסקת הנשק שארה"ב מעכבת לישראל
העימותים עם מתנגדי ישראל בקמפוסים התפשטו גם לאירופה

19:15 - חיזבאללה דחה את המתווה של צרפת להסדרה בצפון

חיזבאללה מסר את תשובתו בכתב ודחה את המתווה של צרפת, שכלל 12 נקודות להסדרה בצפון. ארגון הטרור מסר כי אינו מוכן שכוח רדואן ייסוג למרחק של 10 ק"מ. לטענת הארגון, רוב אנשי כוח רדואן הם תושבי כפרים שבדרום המדינה ולכן אי אפשר למנוע מהם לנכוח שם. לקריאת הידיעה המלאה

17:45 - מזכיר ההגנה של ארה"ב על הקפאת משלוחי הנשק: "בוחנים את הסיוע הביטחוני לישראל"

מזכיר ההגנה של ארה"ב לויד אוסטין אישר שהממשל הקפיא משלוח נשק לישראל והסביר: "אנחנו בוחנים כרגע סיוע ביטחוני לטווח הקרוב, בהקשר של אירועים מתפתחים ברפיח". לדבריו, ארה"ב לא החליטה סופית באשר למדיניות משלוחי הנשק לישראל.

17:25 - מאזור רפיח: שמונה שיגורים לאזור שלומית שבעוטף עזה

17:10 - בכיר ישראלי ל-NBC: ממשלת ישראל מתוסכלת מעיכוב משלוחי הנשק מארה"ב

הבכיר התייחס למתיחות בין ישראל לממשל ביידן והוא ציין שבממשלה הרגישו שארה"ב הפתיעה אותם עם פרסום הודעת חמאס על קבלת הסכם הפסקת האש. הוא הוסיף שבממשלה מתוסכלים מאוד מהחלטת הממשל האמריקני לעכב משלוחי נשק לישראל.

16:50 - גלנט בגבול הצפון: "המשימה לא הושלמה - עלול להיות קיץ חם"

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב בעוצבת הגליל סמוך לגבול הצפון, יחד עם מפקד האוגדה תת-אלוף שי קלפר וקציני המטה של האוגדה. "קרב הגנה זה תמיד מורכב", אמר גלנט ללוחמים. "זה קרב שאתה כל הזמן צפוי גם לתגובות של האויב ואתה פועל באופן אקטיבי". לדבריו, האוגדה כולה מבצעת את הקרב בצורה מצוינת - ודוחקת את חיזבאללה מהגבול.

"בשביל להחזיר את התושבים בביטחון צריך תהליך הסכמי או תהליך מבצעי ומחובתו של הצבא להכין את התהליך המבצעי, שגם משמש עוגן לתהליך אחר", הסביר. "אני נחוש להחזיר את התושבים לבתיהם בביטחון ולבנות מחדש את הדברים שנהרסו".

"המשימה לא הושלמה", המשיך גלנט. "מלחמה זה דבר שיש לו מחירים, הוא יהיה כבד עבור ישראל וקטסטרופלי לחיזבאללה וללבנון ואנחנו שואפים להגיע למצב ללא הגעה למלחמה. יש לנו מערכי אש משמעותיים. עכשיו צריך להיערך להמשך והקיץ הזה עלול להיות קיץ חם".

16:45 - צבע אדום בשלומית שבעוטף עזה

16:16 - כטב"ם התפוצץ באזור יערה שבגבול לבנון

אזעקות נשמעו באלקוש, פסוטה, נטועה ואבירים בשל חשש לחדירת כלי טיס עוין. כטב"ם אחד התפוצץ באזור יערה, לא ידוע על נפגעים.

15:55 - דיווח על ירי לעבר כלי רכב עם עובדים פלסטיניים במעבר כרם שלום

דובר צה"ל: התקבל דיווח על ירי לעבר כלי רכב עם עובדים פלסטיניים שהיו בדרכם לעבור במעבר כרם שלום מצידו העזתי. מספר פצועים במקום קיבלו טיפול רפואי ראשוני על־ידי כוחות צה"ל. נסיבות הירי נבדקות והאירוע מתוחקר. המעבר פתוח למעבר סיוע הומניטרי והפעילות בצד העזתי של המעבר נמשכת.

15:30 - נעצר המחבל שביצע את פיגוע המטען שחובר לדגל פלסטין סמוך לבנימין

כוחות שב"כ וצה"ל עצרו לפני כמה ימים את מחמד עטאללה אבו עליה, בן 22, בחשד שהיה מעורב בפיגוע המטען שהוטמן מתחת לדגל פלסטין סמוך לבנימין לפני יותר משבועיים. בחקירתו הוא קשר עצמו לייצור המטען וביצוע הפיגוע, החקירה נמשכת. באותו פיגוע נפצע קל גבר בן 28, לאחר שניסה להזיז את הדגל מהמקום - והמטען התפוצץ.

15:21 - שורת אזעקות בגולן, שני טילי נ"ט שוגרו למרחב מלכיה

שני טילי נ"ט נורו למרחב מלכיה שבגליל העליון, במקביל: אזעקות בשל חשד לחדירת כלי טיס עוין הופעלו בשורת יישובים, ובהם ערב אל-עראמשה, שלומי, מצובה, יערה וגורן. 

15:11 - הותר לפרסום: מת מפצעיו פקד ייטב לב הלוי, פקד ולוחם בימ"מ, שנפצע באורח אנוש בפעילות מבצעית בטולכרם

מת מפצעיו פקד ייטב לב הלוי, לוחם הימ"מ שנפצע קשה מאוד בפעילות בשבת בטולכרם. הלוי פונה עם פציעתו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם נלחמו הרופאים על חייו במשך ימים. הלוי היה בנו של ניצב בדימוס יורם הלוי, שהיה מפקד הימ"מ ב-2007. הודעה נמסרה למשפחתו.

הלוי נפצע בפעילות של כוחות ימ"מ וצה"ל שארכה 12 שעות בכפר דיר אל-עוסון שמצפון לטולכרם. הכוחות כיתרו בית שבו הסתתרו מבוקשים. הכוחות ירו כמה טילים ותקפו את המבנה באמצעות כטב"ם מסוג הרמס 450 ("זיק"). לבסוף פירקו את המבנה באמצעות שופלים. חמישה מחבלים חוסלו בפעילות, ומחבל אחד הסגיר את עצמו. 

12:03 - האזעקות בגליל המערבי: שתי נפילות בשטחים פתוחים

שני שיגורים מלבנון חצו את הגבול ונפלו בשטחים פתוחים. לא דווח על נפגעים. 

11:35 - אזעקות בגליל המערבי

אזעקות הופעלו בחניתה, בשלומי ובמצובה שבגליל המערבי.

11:10 -  טיל נ"ט פגע בשטח פתוח ליד מטולה, לא הופעלה התרעה 

11:08 - האזעקות בגליל המערבי הופעלו בעקבות תקיפות צה"ל בלבנון

11:01 - אזעקות בגליל המערבי

אזעקות הופעלו בשומרה, בזרעית, בשתולה ובאבן מנחם שבגליל המערבי. 

09:04 - בהנחיית הדרג המדיני ובלחץ אמריקאי: ישראל פתחה מחדש את מעבר כרם שלום לכניסת סיוע לעזה

מתאם פעולות הממשלה בשטחים הודיע כי המעבר לכניסת סיוע הומניטרי לרצועת עזה נפתח מחדש. זאת, לאחר שנסגר ביום ראשון בעקבות המטח הקטלני לאזור שממנו נהרגו 4 לוחמי צה"ל. את ההחלטה קיבל הדרג המדיני, בין היתר בעקבות לחץ של ארה"ב לפתוח את המעבר. "נדגיש כי כלל הסיוע ההומניטרי נכנס לאחר בידוק ביטחוני מוקפד של מאבטחי רשות המעברים היבשתיים במשרד הביטחון", נמסר. 

08:06 -  איילון צפון נפתח לתנועה לאחר שהמשטרה פינתה את עשרות המפגינים שחסמו את הכביש 

07:50 - איילון צפון נחסם לתנועה סמוך למחלף רוקח בעקבות הפגנה שקוראת לשחרור את החטופים בעזה

07:45 - צה"ל תקף מטרות חיזבאללה ב-6 מרחבים שונים בדרום לבנון

צהל הודיע כי מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה מבנים צבאיים של ארגון חיזבאללה בדרום לבנון במרחבים כפר כילא, עייתא א-שעב, אלחיאם ומארון א-ראס. בנוסף הותקפו במרחבים חולא ועיתרון תשתיות טרור של הארגון.

06:43 - צבא ארה"ב הודיע: יירטנו 2 מתוך 3 כטב"מים ששיגרו החות'ים בתימן

כוחות הקואליציה יירטו שניים מתוך שלושה כטב"מים שהחות'ים בתימן שיגרו אתמול בשמי מפרץ עדן, כך לפי צבא ארה"ב. בנוסף שיגרו החות'ים גם טיל בליסטי במפרץ עדן. אין נפגעים, ולא נגרם נזק.

06:00 - דיווח: ארה"ב עצרה משלוח נשק מחשש למבצע צבאי ברפיח

דיווח ב-AP: בכיר בממשל ביידן אמר כי ארה"ב עצרה משלוח נשק לישראל בשבוע שעבר כדי להביע את החשש שהיא נערכת למבצע רחב-היקף ברפיח. לפי הדיווח, משלוח הנשק היה אמור להיות מורכב מ-1,800 פצצות במשקל 900 ק"ג ו-1,700 פצצות במשקל 225 ק"ג.

00:30 - דיווח: נדחה פרסום הדוח שקובע אם ישראל הפרה את החוק הבינלאומי

לפי פוליטיקו, הדוח המקיף של משרד החוץ האמריקאי, שעתיד היה להתפרסם מחר ולקבוע אם ישראל הפרה את החוק הבינלאומי במלחמה בעזה, נדחה ללא הגבלת זמן.

23:57 - דובר צה"ל עדכן: יורטה מטרה אווירית סמוך לאילת

מצה"ל נמסר כי יורטה מטרה אווירית חשודה שעשתה את דרכה לשטח ישראל. המטרה נעה מכיוון מזרח, והיא יורטה מחוץ לגבולות ישראל.

23:15 - אזעקות בקריית שמונה וביישובי אצבע הגליל - ככל הנראה עקב תקיפות צה"ל בלבנון

האזעקות הופעלו ככל הנראה מירי כוחותינו, כמו ההתרעות שהופעלו באביבים וביראון זמן קצר לפני כן. לא ידוע על נפילות.

23:05 - המיליציות הפרו-איראניות בעיראק קיבלו אחריות לשיגור כטב"ם לעבר "מטרה חיונית" באילת

מדוברות עיריית אילת נמסר כי גורמי ביטחון במרחב מדווחים על יירוט של כיפת ברזל של מטרה חשודה במפרץ אילת. מפיקוד העורף נמסר כי לא היה צורך באזעקה. במקביל, ההתרעות שהופעלו באביבים וביראון הן כתוצאה מתקיפות צה"ל בלבנון.

22:00 - תיעוד: פגיעת הכטב"ם באזור מטולה שהובילה למות שני החיילים

תיעוד של פגיעת הכטב"ם באזור מטולה מתפרסם הערב. בתיעוד ניתן לראות את הכטב"ם צולל עד שהוא מתפוצץ ופטריית עשן מיתמרת באזור הפגיעה. באירוע נהרגו שני הלוחמים רס"ר במיל' דן קמחג'י, בן 31 מכפר האורנים, ורס"ר במיל' נחמן נתן הרץ, בן 31 מאלעזר.

הכתבה פורסמה לראשונה ב-N12

עוד כתבות

ד''ר קלאוס בוגסו / צילום: מהאלבום הפרטי

המדען שהמציא את הציפרלקס מודה: "היה רגע שבו התרופה נגד דיכאון כמעט נגנזה"

ד"ר קלאוס בוגסו, כימאי רפואי שנחשב "בעל ידי הזהב" בפיתוח תרופות נוגדות דיכאון, הוא בין האחראים הבולטים למהפכה בטיפול במחלה שלוותה בבושה ובסטיגמות ● רק במלחמה הנוכחית זינק מספר המטופלים בתרופות נוגדות דיכאון ב־10%־20% ● בראיון לגלובס, הוא מספר למה לקח כל כך הרבה זמן להוציא את התרופה לשוק ומדוע קשה לפתח מוצר שיעזור לכולם

מערכות הגנה אוויריות בתרגיל פולני. ורשה חתמה על הסכמי רכש בעשרות מיליארדים / צילום: Reuters, Kacper Pempel

עם הסכמים בעשרות מיליארדים: המדינה שמתכננת להקים את הכוח הצבאי הגדול ביותר באירופה

פולין מתכננת להכפיל את מספר החיילים שלה והיא אף הזמינה את מדינות נאט"ו לאחסן נשק גרעיני בשטחה ● בנוסף לכך חתמה ורשה על הסכמי רכש צבאי בעשרות מיליארדי דולרים בשאיפה לבנות את הצבא הגדול באירופה ● צעדים אלו מסמנים את המתיחות באירופה מאז פלישת רוסיה לאוקראינה: "צריך להבין שהתחיל עידן חדש - העידן שלפני המלחמה"

יו''ר המחנה הממלכתי, בני גנץ / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

גנץ באולטימטום לנתניהו: "תוכנית פעולה חדשה עד ה-8.6 או שנפרוש מהממשלה"

יו"ר המחנה הממלכתי תקף את רה"מ בהצהרה ואמר: "בתקופה האחרונה דבר מה השתבש. החלטות חיוניות לא התקבלו. מעשים מנהיגותיים הנדרשים כדי להבטיח ניצחון לא נעשו" • ראש האופוזיציה לפיד: "גנץ צריך להודיע הערב שהוא פורש מהממשלה האיומה בתולדות המדינה, שהוא לא יסייע עוד לנתניהו להישאר בשלטון, ושהוא קורא לבחירות"

צבי סוכות, הציונות הדתית / צילום: יאיר דב

כמה המתיחות מול הבית הלבן תקדימית, ומה העבר מלמד על חומרת המצב כעת?

העימות עם ממשל ביידן על הכניסה לרפיח העלה את שאלת היחסים עם ידידתנו הגדולה ● ההיסטוריה מלמדת שהיו התנגשויות אינטרסים בין ישראל לארה"ב מאז שנות החמישים - אבל האופן בו האמריקאים הגיבו לחציית קווים ישראלית השתנה בהתאם לסכנה הקיומית לישראל

טנקי Leopard 2 במפעל נשק גרמני. ''מוכנות מיידית'' / צילום: Associated Press, FABIAN BIMMER

ספינות קרב, טילים ונשק לייזר: מי המדינה שמובילה במרוץ החימוש העולמי?

המציאות הגלובלית החדשה שמה קץ לעשורים של שלום - ושלחה מדינות רבות למסע התחמשות ● באירופה מתארגנים לעימות כולל עם רוסיה, איראן מתקדמת לגרעין, ואפילו אוסטרליה הכריזה על חיזוק המערך הצבאי ● בשנה החולפת ההוצאה העולמית על ביטחון רשמה את הזינוק החד ביותר זה 15 שנה ● גלובס מציג את המהלכים הגדולים בדרך למלחמה הבאה

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' / צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

בממשלה מפקפקים בסיכוי של סמוטריץ' להטיל מכס של 100% על טורקיה

הצעד שמבקש לקדם סמוטריץ' דורש אישור של הממשלה כולה, וההערכות הן ששני מוקדי ההתנגדות המרכזיים עשויים להיות בלשכת ראש הממשלה ואצל שר הכלכלה ● גורמים במגזר העסקי מפעילים על הממשלה לחץ לסגת מהרעיון, שעלול לגרור עליות מחירים שיתגלגלו לכיס של הצרכן הישראלי

נתי אמסטרדם, Country Director, אנבידיה ישראל / צילום: ניב קנטור

הילד שמכר קרח בנתניה הוא היום מנהל בכיר בחברה הלוהטת בעולם. כך הוא עשה זאת

להייטק הוא הגיע כמעט בטעות, וב־2017 הציעו לו לבנות מאפס את הפעילות העסקית של אנבידיה ● כיום נתי אמסטרדם מלא בגאווה על הדרך שעבר, ולא מודאג ממצב הענף הישראלי: "יש פה הרבה טאלנטים ורעב גדול להצלחה. זה לא ישתנה לעולם" ● שיחה קצרה עם נתי אמסטרדם, Country Director, אנבידיה ישראל

דואר ישראל - שירות מיון ארצי / צילום: איל יצהר

למה המדינה הסכימה למכור את הדואר בשליש מהשווי שבו העריכה אותו?

לאחר תחרות בין שני מתמודדים בלבד, קבוצת מילגם זכתה במכרז על דואר ישראל במחיר המהווה שליש מזה שבו הוערכה החברה הממשלתית בעבר ● הזוכה מתכוונת להתמקד בשוק הבנקאות ● וגם: המשפחה שעומדת מאחורי חברת מילגם

טיילור סוויפט. השפעה של 330 מיליון דולר על ה־NFL / צילום: ap, Lewis Joly

השיעור הכלכלי שחברות המדיה יכולות ללמוד מטיילור סוויפט

שוק המדיה חווה האטה שתחייב את שלושת מנועי הצמיחה הגדולים שלו - רשתות חברתיות, חברות סטרימינג וחברות גיימינג - לשנות אסטרטגיה ולשתף פעולה ביניהם, כך עולה מדוח חדש של פירמת הייעוץ דלויט ● הסיפור של סוויפט ובן הזוג כוכב ה־NFL מוכיח עד כמה מהלך כזה יכול להיות רווחי

ICL / צילום: יח''צ

פשרה בייצוגית נגד כיל על דיווח מטעה. כמה תשלם לבעלי המניות?

ביהמ"ש אישר הסדר פשרה בבקשה לתובענה ייצוגית שהגישה חברת רבקה טכנולוגיות נגד כיל, המנכ"ל והדירקטורים שכיהנו בה בשנים 2016-2015, בשל טענות למחדלי דיווח ופרטים מטעים ביחס לפרויקט מערכות מידע שהחלה עם IBM בשנת 2013 וקרס אחרי שלוש שנים ● במסגרת הפשרה כיל תשלם כ-2 מיליון דולר

הפגנה בתל אביב / צילום: Reuters, Mostafa Alkharouf

ימי השיבושים חוזרים מחר עם פתיחת מושב הקיץ של הכנסת: "להחזיר את המנדט לעם"

המחאה נגד הממשלה תוציא לפועל שיירות רכבים הנוסעות במהירות אטית מהצפון, מהדרום ומהמרכז ● בין מובילי ההפגנה, יהיו משפחות נרצחים וחטופים, והיא צפויה להמשיך בערב למעון ראש הממשלה ברחוב עזה בירושלים

אילוסטרציה: Shutterstock

העתיד כבר כאן: ניסינו את המודל החדש של ChatGPT וחזרנו לדווח

העוזר הקולי החדש של OpenAI יהיה מותאם אישית למשתמש, יכיר את ההעדפות שלו ויידע גם לבחור את האינטונציה המתאימה בהתאם לאופי השיחה ● בעקבות הסערה שהתעוררה ברשתות עם הצגת המודל החדש, בדקנו את המודל הזמין כיום בשוק

עו''ד דן גבע, שותף במשרד מיתר / צילום: איל יצהר

משרד עורכי הדין מיתר ממזג אליו את משרד הפטנטים קליגלר

עורך הדין ועורך הפטנטים דניאל קליגלר ינהל את תחום הפטנטים של מיתר, ויחד איתו יצורפו למשרד שותפו יובל שלום ועורכי פטנטים נוספים ● בעקבות המיזוג יכלול צוות הפטנטים של מיתר 18 עורכי פטנטים ועורכי דין

נשיא איראן, איברהים ראיסי / צילום: ap, Vahid Salemi

קיצוני אפילו במונחים של איראן וכזה ששלח אלפים למותם. הכירו את הנשיא שנעלם בתאונת מסוק

מסוקו של איברהים ראיסי התרסק בגבול עם אזרבייג'ן, הקשר נותק ויש "חשש לחייו" ● הוא נחשב מהקשים שבין השמרנים האיראנים, לאחד מגדולי שונאי ישראל ומי שזוהה כאחד מהמועמדים הבולטים לרשת את המנהיג העליון עלי חמינאי עם מותו

הפגנה פרו-פלסטינית באוניברסיטת גנט בבלגיה / צילום: Reuters, JAMES ARTHUR GEKIERE

"קיבלנו כבר עשרות פניות": הפתרון של הטכניון לאנטישמיות בקמפוסים בחו"ל

הטכניון מזמין חוקרים מחו"ל להצטרף למוסד הלימוד, והנשיא מגלה כי "קיבלנו כבר עשרות פניות" ● בתוך כך, מועצת האקדמיה הלאומית למדעים מזהירה מפגיעה במעמד המחקר הישראלי, וקוראת לתקצוב מוגבר כתשובה לחרמות

אלונה בר און, מו''לית גלובס / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: "לתקשורת יש תפקיד בקישור בין מגזרים"

בפתח כנס פוטנציאל החברה הערבית של גלובס, התייחסה מו"לית העיתון לתפקידה של התקשורת בתקופה זו ועל השאיפה לסקר את כל חלקי החברה בעיתון ● בר און: "מטרת העיתונות לספק גיוון, לא להבליט את מי שהכי קיצוני או רק את מי שדומה לי"

עסקאות השבוע / עיבוד: טלי בוגדנובסקי

ברחוב שקט במרכז העיר: בכמה נמכרה דירת 4 חדרים בכפר סבא?

אחרי חצי שנה על המדף, דירת 4 חדרים בקומה ראשונה בבניין במרכז כפר סבא נמכרה בתמורה ל-2.51 מיליון שקל ● "הדירה הייתה באופן יחסי הרבה זמן על המדף בגלל הקומה שלה ובגלל שאין בה ממ"ד", אומר זיו פלד מסוכנות "ריל קפיטל" שייצג את המוכרים בעסקה ● ועוד עסקאות נדל"ן מהשבוע האחרון 

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

נעילה אדומה בתל אביב; נקסט ויז'ן ומג'יק צללו בכ-5%

מדד ת"א 35 ירד בכ-1.2% ות"א 90 השיל מערכו כ-2.1% ● השקל התחזק קלות מול הדולר במהלך השבוע האחרון ● שבוע גדוש בדוחות צפוי בת"א ובוול סטריט, כולל תוצאות ענקית השבבים אנבידיה ● בדיסקונט מעריכים: 2-3 הפחתות ריבית בארה"ב במהלך השנה

נשיא איראן, אברהים ראיסי / צילום: ap, Vahid Salemi

"חשש לחייו": אבד הקשר עם נשיא איראן אחרי תאונת מסוק

תאונת המסוק של נשיא איראן איברהים ראיסי התרחשה באזור העיר ג'ולפה שבמחוז מזרח אזרבייג'ן, כ-600 ק"מ מטהרן ● באותו מסוק טס גם שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדוללהיאן ● בכיר איראני לרויטרס כי "יש חשש לחייו של ראיסי ושר החוץ"

אורן הוד, מנכ''ל שופרסל נדל''ן / צילום: כרמל שירן

עזיבה נוספת בשופרסל: מנכ"ל זרוע הנדל"ן פורש מתפקידו

אורן הוד, מנכ"ל חברת שופרסל נדל"ן, עוזב את הרשת פחות משנתיים לאחר שמונה ● ברקע העזיבה: פערים משמעותיים בין הוד למנכ"לים המשותפים ובעלי הבית החדשים בשופרסל, האחים יוסי ושלומי אמיר