IAB

ארגון לשכות הפרסום האינטראקטיבי באירופה

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

ארה"ב: הפרסום בדיגיטל זינק ב-19% ל-27.5 מיליארד דולר

זאת במחצית 2015 לעומת התקופה המקבילה אשתקד ■ מגזרי הקמעונאות, השירותים הפיננסיים והרכב ממשיכים להוביל בהוצאות הפרסום

אדוורטייזינג אייג' 22/10/2015

הפרסום באינטרנט לא עומד במקום: עלייה של 15% בארה"ב

PwC: הוצאות הפרסום באינטרנט בארה"ב עמדו ב-2012 על 36.6 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 11/06/2013

היקף הפרסום אונליין בארה"ב: 530 מיליארד דולר ב-2011

סכום זה מהווה 3.7% מהתמ"ג של ארה"ב ב-2011 - לעומת 2.1% ב-2007

רועי גולדנברג 02/10/2012

ארה"ב: הפרסום באינטרנט צמח ב-2011 ב-22% ל-31 מיליארד דולר

IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל

רועי גולדנברג 12/06/2012

גוגל וארגון לשכות הפרסום באירופה השיקו ברומטר מסחר צרכני

הכלי החדש הוא כלי אינטרנטי חינמי, שמטרתו לספק תובנות צרכניות למפרסמים ב-27 מדינות, בהן ישראל, ובכ-36 קטגוריות מוצרים

נועה פרג 06/06/2010

רגולציה באינטרנט? האיגוד לפרסום אינטראקטיבי ניסח כללים לפרסום התנהגותי

הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע

נועה פרג 04/03/2009

בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"

נועה פרג 26/11/2008