חברת לנד-רובר, כיום בבעלות טאטא, השיקה את הדור המחודש של רכב הכביש-שטח היוקרתי "ריינג'רובר". חיצונית השינויים צנועים יחסית ומתמקדים בגריל חדש, פגושים חדשים ושינויים קלים בכמה ממשטחי המרכב.
אבל מתחת לפני השטח נמצאים שינויים משמעותיים יותר ובראשם מנוע V8 בנזין חדש, שמופיע בשתי גרסאות. בגרסה "הרגילה" הוא מייצר 375 כ"ס ומומנט של 51 כ"ס ואילו בגרסה המתוגברת, שמצוידת במגדש-על (סופרצ'ארג'ר) הוא מייצר כעת לא פחות מ-510 כ"ס ומומנט של 62 קג"מ, די והותר כדי להאיץ את הכלי הכבד מאפס למאה ב-6.2 שניות בדרך ל-250 קמ"ש. מנוע הטורבו-דיזל V8 נותר ללא שינוי.
שינויים מהותיים בוצעו גם במערכת האלקטרונית, ששודרגה משמעותית. השינויים כוללים בין השאר מסך LCD מובנה עם קלט מגע בגודל של 12 אינץ', שעליו ניתן להציג במקביל את מערכת הניווט פלוס סרטי טלוויזיה או DVD.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.