"טוויטר עבר שינוי דרמטי בחודש האחרון" - כך אומר בראיון ל"גלובס TV" סמנכ"ל האסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, יוני קיש.
"קהל היעד מראה כי מדובר לא רק בני-נוער אלא בשכבה סוציואקונומית גבוהה יותר", מוסיף קיש. בנוסף, קיש מונה חברות שעברו שינויים באחרונה ומודלים שיווקיים שניתן לבצע בטוויטר.
כעת גם אתם, גולשי "גלובס", מוזמנים להיכנס לאתר טוויטר ל-globesnews ולעקוב אחרי כל ההתרחשויות 24 שעות ביממה.
עקבו אחר globesnews@ ותהיו הראשונים לדעת.
ולכל מי שלא מכיר את טוויטר - להלן סרטון המסביר במה מדובר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.