גולשים בפייסבוק התאחדו במחאה נגד השינויים באתר

קבוצה שהוקמה למטרה זו, ונקראת ‭Back to Normal Change Fecebook‬, מונה כבר יותר ממיליון חברים ■ "אם זה לא שבור - אל תנסו לתקן את זה‭,"‬ כתב אחד הגולשים בקבוצה

משתמשים ברשת החברתית המקוונת פייסבוק התאחדו במטרה לגרום להנהלת האתר הפופולרי להשיב לקדמותו את עיצוב עמוד הבית שלו ולבטל את השינויים שהוכנסו בו לאחרונה. זו לא הפעם הראשונה שהגולשים מתנגדים לשינויים שהחברה עורכת.

קבוצה שהוקמה למטרה זו, ונקראת ‭Back to Normal Change Fecebook‬, מונה כעת - זמן קצר לאחר הקמתה - יותר ממיליון חברים. "אם זה לא שבור - אל תנסו לתקן את זה‭,"‬ כתב אחד מהגולשים בקבוצה, במחאה על צעדיה של הנהלת האתר.

ביום שישי שעבר שינתה פייסבוק את עיצוב עמודת החדשות באתר ‭s)‬ •‭,(News Fee‬ שמטרתה לאפשר למשתמשיו להתעדכן במעשיהם של חבריהם המקוונים. כעת, מאפשרת פייסבוק לגולשים לבחור בין קבלת עדכונים בזמן אמת לבין צפייה בעדכונים נבחרים שהעלו חבריהם לאתר ב‭24-‬ השעות שלפני כן. מערכת העדכונים של פייסבוק בוחרת את העדכונים הנבחרים על-פי כמות התגובות שהן קיבלו מגולשי האתר שנחשפו אליהן.

"כאשר אנו מעלים מוצר חדש, אנו עושים זאת במטרה שהגולשים ייהנו מחוויית משתמש טובה יותר ומהנה יותר‭,"‬ אמרו בפייסבוק לסוכנות הידיעות ‭,AFP‬ והוסיפו כי יש אפשרות לבחור לשוב למראה הקודם של האתר באופן ידני.