צפו בוידאו: צוקרברג "הצנוע" רכש וילה חדשה תמורת 7 מיליון דולר

למרות שהווילה החדשה מהווה קפיצה משמעותית יחסית לביתו הקודם, היא עדיין רחוקה מלהשתוות לאחוזות הפאר האגדיות של דמויות אחרות בעולם ההיי-טק, כגון סטיב ג'ובס

כנרארה שלמארק צוקרברג, המיליארדר שהקים את פייסבוק, נמאס מחיי השכירות והחליט לרכוש את ביתו הראשון: צוקרברג רכש וילה בפאלו אלטו, קליפורניה, תמורת 7 מיליון דולר. השטח של ביתו החדש הוא 522 מ"ר, ויש בו 5 חדרי שינה, 5 חדרי אמבטיה ו-2 חדרי שירותים.

משכנו החדש של צוקרברג, בן ה-26, הינו במרחק 10 דקות נסיעה ממשרדיה הראשיים של פייסבוק. כאמור לפני כן המליארדר "הצנוע" גר במשך שנים בשכירות בפאלו אלטו.

למרות שהוילה החדשה מהווה קפיצה משמעותית יחסית לביתו הקודם שגר בו בשכירות, היא עדיין רחוקה מלהשתוות לאחוזות הפאר האגדיות של דמויות אחרות בעולם ההיי-טק, כגון סטיב ג'ובס.

נזכיר כי ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח השבוע כי שיעור הצמיחה של החברה גבוה ממה שהיא עצמה צפתה לפני כמה חודשים, מה שתומך בסיכוי להנפקה ציבורית בעוד שנה. העיתון דיווח כי הרווח של החברה יהיה השנה גבוה מ-2 מיליארד דולר. זאת, מעבר להערכות שפורסמו לפני כמה חודשים.

מקורות מסרו לעיתון כי לדעתם הרווח של החברה צומח במהירות שתאפשר לה להגיע לשווי של 100 מיליארד דולר ואף יותר בעת ההנפקה הראשונית שלה. פייסבוק עדיין לא קבעה לוח זמנים להנפקה או מחיר יעד, למרות שבנקים רבים מצויים בקשר עם החברה ומנסים לשווק לה שירות מלא של בנקאות השקעות. לפייסבוק יש יותר מ-600 מיליון משתמשים - קהל יעד עצום למפרסמים.