סיפור כיסוי: קבלו במיוחד לחורף את המדריך למעיל הנכון

הממטרים בשיאם והסיילים מרוחים באותיות גדולות בכניסה לחנויות

פרקטי / מעיל הפוך

מי שנשאר העונה בבית יחד עם החלומות על חופשת הסקי, מוזמן להתכרבל במעיל פוך שמתאים גם לחובבי סגנון ההיפ-הופ. הוא ספורטיבי, צעיר ומחמם, ועל אף שהוא לא תמיד מחמיא (מנמיך ומרחיב) הוא בהחלט יכול להשלים את המראה הכללי בטיולי שטח ובסופי שבוע. לחובבי הז'אנר מוצעים העונה גם שלל מעילי פוך ללא שרוולים, במראה אורבני יותר. מומלץ לשלב תחתם חולצת טי חלקה בצבע לבן, כחול כהה, אפור או שחור עם ג'ינס כחול.

מסוקס / מעיל השירלינג

בטנות השירלינג מככבות השנה גם בגזרת מעילי הגברים. בחנויות תוכלו למצוא אותם עם עיטורי צמר, בקפוצ'ונים או בגימורים, לצד מעילים בעלי בטנה "מצמררת" ומפנקת במיוחד. מומלץ להיזהר מכמות גדולה מדי, שנוטה להוסיף כבדות למעיל ולעתים ליצור מראה מסורבל ולא מחמיא.

מיליטריסטי | המעיל הצבאי

בזמן שאופנת הנשים פוזלת אל הארון הגברי, הגברים נדרשים להתרחק כדי לשמור על זהותם. זו הסיבה לכך שמעילי הגברים פונים אל ההיפר-מאצ'ואיזם: לא מעילים של ג'נטלמן, אלא מעילים של קצין צבא בצבעוניות חאקי מחוספסת.

רטרו | מעיל הבייסבול

המגמה השלטת בעיצובים החדשים של העונה ממזגת בין העשורים שהשפיעו באופן המובהק ביותר על האופנה העכשווית, בדגש על מראה האולד סקול הסטודנטיאלי. המגמה, שאפשר לכנות "המדברית", נעה על הסקאלה שבין גווני הבז' הכהה ועד גווני חרדל מעט רועשים יותר ומומלץ לנסות ולמדוד מספר גוונים כדי לגלות איזה מהם הכי מחמיא לגון העור (אם בכלל).

מאצ'ואיסטי | מעיל העור

עור היה מאז ומתמיד החומר המועדף על מעצבי המעילים והנעליים. הרוכבים על כלים דו-גלגליים ישמחו לעבור את החורף כשלגופם מעיל עור משופשף, עתיר בכיסים, ברוכסנים ובשאר אלמנטים. למראה אלגנטי מומלץ מעיל עור נטול כיסים, בגזרה צרה. למראה מחוספס ומאצ'ואיסטי אפשר לבחור במעיל עור שחור עמוס פרטים, רוכסנים וכיסים, או במעיל עור בצבעוניות פחות שגרתית כמו קאמל, אפור או חום.

מעודכן | מעיל הצמר הקצר

מעילי הצמר הקצרים מסומנים כלהיט התורן של המלתחה הגברית בחורף הנוכחי. הם מגיעים בגזרות דאבל ברסט (רכיסה כפולה) וסינגל ברסט (רכיסה רגילה) באורכים קצרים שונים, וחלקם מקבל מראה קשוח ומחוספס יותר עם כותפות צבאיות, קפוצ'ונים וכיסים גדולים. מומלץ לגבוהים ולרזים שביניכם.

נועז | המעיל הססגוני

קשה שלא לשים לב לנוכחותו העזה של הצבע בעונה הנוכחית, עבור גברים נועזים החפצים במראה חורפי צבעוני ולא שגרתי. בין בתי האופנה שחרטו על דגלם להפיץ את בשורת הצבע נמנים הפעם ברברי, בוטגה ונטה, ויויאן ווסטווד ודולצ'ה וגבאנה. מומלץ להיזהר משימוש יתר בצבע בהופעה אחת ורצוי להתאים אותו עם פריטי לבוש רגועים יותר כמו מכנסי ג'ינס או חולצת טי לבנה.

מראה רטוב | מעיל רוח

סיפורו של מעיל הרוח מתחיל בחורף פריזאי ב-1965, כשאדון מכובד בשם לאון-קלוד דומל נרטב עד לשד עצמותיו. כששב הביתה עם מטרייה שבורה, החליט לתפור מקרעי הניילון שלה מעיל עמיד מים ורוח, שיוכל להתקפל לתוך נרתיק קטן שאותו ניתן יהיה להכניס לכל תיק. מעיל הניילון המקופל נחל הצלחה גדולה ומאז לא יצא מהאופנה.

עסקי-אלגנטי | מעיל הצמר הארוך

מי שהמעמד עדיין מחייב אותו לפקוד לעתים קרובות את בירות אירופה, מוזמן להתהדר במעיל צמר ארוך, מחויט ואלגנטי, המלווה בגזרות נדיבות, עשויות מטרים ארוכים של אריגי צמר, שנועדו להגדיל עוד יותר את הצללית הגברית. הגדילו לעשות כך בקו הגברים של בתי האופנה דיסקוורד ודיור, שבחרו לשזור בין המוטיבים ה"איימישיים" שכמיות וכובעים. המלצה: אם המעיל נועד להשתלב מעל חליפה, כדאי לבחור אותו באורך המסתיים לפני הברכיים.

טרנדי | מעיל הדאפל

פריט מפתח נוסף הוא הדאפל, מעיל צמר חורפי עם רכיסת חבלים במראה רטרו אלגנטי. ישנם גם מעילי דאפל במגוון חומרים מעניינים, כמו פוך או ניילון המשולבים עם רכיסות עור או מתכת, המעניקות לפריט מראה אורבני יותר ושגרתי פחות.