קאנאל פלוס חתמה על שת"פ עם ShowBox הישראלית

הפיתוח הטכנולוגי של החברה מאפשר למשתמשים חובבים לייצר מהמחשב האישי סרטונים מקצועיים ללא ידע מוקדם או ציוד מיוחד ■ הטכנולוגיה של Showbox תהיה זמינה בצרפת באתר מיוחד

קבוצת התקשורת הבינלאומית הצרפתית Canal+ חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ShowBox הישראלית. הפיתוח הטכנולוגי של החברה מאפשר למשתמשים חובבים לייצר מהמחשב האישי סרטונים מקצועיים ללא ידע מוקדם או ציוד מיוחד. הטכנולוגיה של Showbox תהיה זמינה בצרפת באתר מיוחד שנקרא "Showbox by CANAL+". כחלק מהעסקה, יהיה האתר זמין בתחילה ובבלעדיות לאנשי מקצוע מהרשתות מרובות הערוצים של קבוצת CANAL+. בשלב מאוחר יותר האתר יהיה זמין לכלל המשתמשים, על בסיס מודל freemium".

במסגרת המהלך תאפשר Showbox ל CANAL+ להציע למשתמשיּ פלטפורמת הפקה חדישה, המצוידת בסטודיו תלת מימד, פורמטים של תכניות טלוויזיה (חדשות, בישול, טיולים), וכוללת פונקציות, כגון זרז, איפור דיגיטלי וספריית תמונות, קליפים ומוזיקה מסוכנויות וקטלוגים בינלאומיים. כמו כן, היא מאפשרת שירות מבוסס ענן ליצירת קליפים משותפים עם חברים.

שיתוף הפעולה הנוכחי הוא המשך ישיר לפעילותה והשקעתה העצומה של CANAL+ בהיבט הטכנולוגי/דיגיטלי. לאחר שרכשה את Studio Bagel, MCN הקומדיה הצרפתית המובילה ביוטיוב והשיקה את CANALSTART, תוכנית שמטרתה לתמוך בפרויקטים המתמחים במדיה וטכנולוגיות חדשות, CANAL+ מעלה הילוך בקידום ופיתוח אנשי מקצוע דיגיטל חדשים, בכך שהיא מספקת להם פלטפורמה שתשנה את דרך הפקת סרטוני הווידיאו.

מנואל אלדוי, יו"ר CANAL OTT, אמר: "אנו מתרגשים משותפות זו, שתעזור לאנשי המקצוע המוכשרים מקאנאל פלוס ומ- Studio Bagel לחזק עוד יותר את ערך ההפקה של הסרטונים שלהם, ללא תשלום. שותפות זו אף תגביר את האטרקטיביות של הרשתות מרובות הערוצים שלנו (MCN). מטרתנו לשלב בין הטכנולוגיה העדכנית של Showbox והידע של קבוצת קאנאל פלוס בעריכה, וליצור תוכן עוד יותר מלהיב וחדשני".

אפי אטד, מנכ"ל ומייסד שותף של Showbox.com, הביע את נלהבותו הרבה מהשותפות עם קבוצת קאנאל פלוס: "אנו מאוד מתרגשים משיתוף פעולה הדוק עם שדרנית ברמה עולמית שעשתה דברים גדולים בשוק ה- MCN. אנו מצפים לעשות יחד שינוי ביצירת הווידיאו במדינות דוברות צרפתית."

פטריק הולצמן, מנכל CANALSTART, אמר: "אנו מתכוונים לסייע לשחקנים חדשניים בשלב המוקדם ביותר של ההתרחבות שלהם, ולחלוק את השאיפות שלהם על ידי יצירת שותפויות אסטרטגיות ומסחריות".