הדוגמנית אלכסה דול (21), בוגרת תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", נבחרה להוביל קמפיין של חברת כצט (CTS) להשקת סדרה חדשה של תחליב רחצה לנשים מתוצרת "פמינה".
הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל, ודול תקבל עבור שירותיה כ-50 אלף שקל לעונה.
![אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי](https://images.globes.co.il/Images/NewGlobes/Misc_2/2015/ale3-550.jpg)
אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי
הקמפיין יעלה תחת הסיסמה: "פמינה - הביטחון שברעננות", באמצעות משרד הפרסום David, ויכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. תחליב הרחצה יושק בפורמולה חדשה המעניקה את אפקט הדיאודורנט.
![אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי](https://images.globes.co.il/Images/NewGlobes/Misc_2/2015/alexa-550.jpg)
אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: רון קדמי
![אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי](https://images.globes.co.il/Images/NewGlobes/Misc_2/2015/ale2-550.jpg)
אלכסה דול פמינה קמפיין / צילום: אביב חופי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.