ביקשנו ממנכ"לים וממנכ"ליות בחברות בולטות במשק לכתוב על מותגים בינלאומיים שעשו שינוי משמעותי השנה, לפעמים כנגד כל הסיכויים.
![הרצאות TED מקוונות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק הרצאות TED מקוונות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/800x392.2019717T143726.jpg)
הרצאות TED מקוונות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
אברכהן בחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/800x392.2019717T144036.jpg)
Glossier. עובד ישירות מול הלקוחות - ורק מולם / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא ● לחצו כאן לכתבה המלאה
רוטר סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט / צילום: Lucas Jackson, רויטרס סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט / צילום: Lucas Jackson, רויטרס](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/6DB842693EC15FC97C35E9F48401C9E6_800x392.20190717T123610.jpg)
סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט / צילום: Lucas Jackson, רויטרס
בנבנישתי בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
צור בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/AA4A327271E21AE67099B165DF6DDA85_800x392.20180820T091323.jpg)
רמון לגוארטה ודניאל בירנבאום בעת החתימה, הבוקר במשרדי סודהסטרים / צילום: לנס הפקות
וקסלר מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות - כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/AE7F629FFB1ED4B2A4CEE3E59A23B29D_800x392.20190721T104749.jpg)
נינטנדו. מי שלא מחדש - נשאר מאחור / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
גמון מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/800x392-11.20181030T122517.jpg)
נטפליקס. יודעת לאתגר את הצרכן הצעיר והמתוחכם עם תוכן חדשני ומקורי / צילום: רויטרס - Mike Blake
בוגנר מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![ביונד מיט. עשתה היסטוריה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק ביונד מיט. עשתה היסטוריה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/52F6A8DD17519A1FA526A55C1A4DECB2_800x392.20190721T105359.jpg)
ביונד מיט. עשתה היסטוריה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
קילשטיין בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![בונובוס / צילום: שאטרסטוק בונובוס / צילום: שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/B727D56C8A5C695ED2AA94703BF26834_800x392.20180708T163806.jpg)
בונובוס / צילום: שאטרסטוק
תורן שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/76BEE59913C95CBDAB273970CD6145E5_800x392.20190721T105925.jpg)
PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך
שוורצברג בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/67836C92E394D0315766CBCBAA4484D0_800x392.20190721T110416.jpg)
ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
בירו מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/E1ED700873D8285F0FE3644300B623B0_800x392.20190301T081207.jpg)
חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock
ד"ר אלרם בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/18F55D730B370E9E1651CD77B7C0D7CE_800x392.20180320T101116.jpg)
אילון מאסק / צילום: סטפן לם, רויטרס
תורג'מן בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/F8208893632F146019EB6D23B0A967AE_800x392.20190328T132050.jpg)
סניף יוניקלו ביפן \ צילום: שאטרסטוק
נמני מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
דונרשטיין בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/F29D1F3B5D8741E9A7B168E5D97C244E_800x392.20190721T115745.jpg)
Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
אפרימה בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/9E27A7348B070487F9F32D0603E51B05_800x392.20190721T120448.jpg)
בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
טופז צלומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![לגו / צילום: דוברות הכנסת לגו / צילום: דוברות הכנסת](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/800x392.2019619T174313.jpg)
לגו / צילום: דוברות הכנסת
אליאב בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/E3B22031F25CEF02CE5EFF70AF49FC82_800x392.20190721T121854.jpg)
מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/F57C36A7B46344BB41DF09EDDEA74D8A_800x392.20180128T171217.jpg)
חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
אולמרט בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![טוויצ'. תקבל בקרוב את "חותמת הכשרות" של המיינסטרים? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק טוויצ'. תקבל בקרוב את "חותמת הכשרות" של המיינסטרים? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/B03E46324DE07BFE9C9BE09DD36AC980_800x392.20190721T122138.jpg)
טוויצ'. תקבל בקרוב את "חותמת הכשרות" של המיינסטרים? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
אנטוקול בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![פורטנייט. הפך את עולם הגיימינג למיינסטרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק פורטנייט. הפך את עולם הגיימינג למיינסטרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/C5798EB3F4699AA310492FAAF691D2A7_800x392.20190721T122408.jpg)
פורטנייט. הפך את עולם הגיימינג למיינסטרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
קורנבליט לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![דיסני פלוס. רוצה להפוך את עולם הסטרימינג לתחרותי יותר / צילום: shutterstock, שאטרסטוק דיסני פלוס. רוצה להפוך את עולם הסטרימינג לתחרותי יותר / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/64D0CEBD24B6E31A214527760FDD313D_800x392.20190721T122636.jpg)
דיסני פלוס. רוצה להפוך את עולם הסטרימינג לתחרותי יותר / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
אדרי בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![ספוטיפיי. הצליחה להחזיר את תעשיית המוזיקה לצמיחה ולרווחיות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק ספוטיפיי. הצליחה להחזיר את תעשיית המוזיקה לצמיחה ולרווחיות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/E669B7B833EB72587A875341AE5A5398_800x392.20190721T122840.jpg)
ספוטיפיי. הצליחה להחזיר את תעשיית המוזיקה לצמיחה ולרווחיות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
שרייר בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![הסטורי של אווה. חשיפה ומעורבות כל כך גבוהה הם החלום של כל מותג / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם הסטורי של אווה. חשיפה ומעורבות כל כך גבוהה הם החלום של כל מותג / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/5BA69179F3E055462275722BC2CD8D9D_800x392.20190721T123311.jpg)
הסטורי של אווה. חשיפה ומעורבות כל כך גבוהה הם החלום של כל מותג / צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם
פורטוגלי בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![אוהדים של ליברפול / צילום: shutterstock, שאטרסטוק אוהדים של ליברפול / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/9831B0B0AAEC33DD6E29D84DAB7BC9C9_800x392.20190721T123918.jpg)
אוהדים של ליברפול / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
סורני בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים - וגם באוהדים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![הקמפיין של נייקי עם קולין קאפרניק / צילום: צילום מסך הקמפיין של נייקי עם קולין קאפרניק / צילום: צילום מסך](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/1AC036A678AF5266A99050722AD8F431_800x392.20190721T124751.jpg)
הקמפיין של נייקי עם קולין קאפרניק / צילום: צילום מסך
וטרמן בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג'נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![Impossible Foods / צילום: צילום מסך Impossible Foods / צילום: צילום מסך](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/C68093F042BC56B1CE7C73728D6F8C21_800x392.20190721T130109.jpg)
Impossible Foods / צילום: צילום מסך
לב־טוב בוחר ביצרנית תחליפי הבשר Impossible Foods, שמשלבת בין טכנולוגיה, בריאות, חוויית משתמש והגנה על כדור הארץ ● לחצו כאן לכתבה המלאה
גאליס בחר במותג Warby Parker למשקפי ראייה ושמש, שמשלב אונליין לחנויות הפיזיות ומציג חדשנות שמלהיבה את הצרכנים ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/5475FACCEEFA85EA379AFCFEB2B394D3_800x392.20190721T131238.jpg)
אמזון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
יצהרי מחכה לאמזון שתעיר את שוק הקמעונאות בישראל - ולא רק אותו ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![וולמארט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק וולמארט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/0DACEEE4C88A9601A1AF11F54BCA2E2F_800x392.20190721T132527.jpg)
וולמארט / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
גרזון בחרה בוולמארט, שהשכילה לשפר את חוויית הקנייה בעזרת טכנולוגיה וחדשנות, והצליחה תוך זמן קצר להשיב מלחמה לאחותה האגרסיבית אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![איקאה / צילום: שאטרסטוק איקאה / צילום: שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2018/372E7FD78FEC6208C0FFAB76B8E7B959_800x392.20180708T145414.jpg)
איקאה / צילום: שאטרסטוק
גולדשטיין עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג-על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![Dynamic Yield / צילום: shutterstock, שאטרסטוק Dynamic Yield / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/490D43A46955C8B14A932088CF332A12_800x392.20190721T135520.jpg)
Dynamic Yield / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
צרפתי רוזן בחרה ב־Dynamic Yield, שהצליחה בתחום שנדמה שאין כבר מה לחדש בו - התאמת תוכן דיגיטלי להעדפותיו של הגולש. אפילו מקדונלד'ס זיהתה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![גלי עטרי ונבחרת הזמרים בגמר האירוויזיון / צילום: REUTERS/Ronen Zvulun גלי עטרי ונבחרת הזמרים בגמר האירוויזיון / צילום: REUTERS/Ronen Zvulun](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/1FE91DF03056986BDC414979D93C60A2_800x392.20190519T114210.jpg)
גלי עטרי ונבחרת הזמרים בגמר האירוויזיון / צילום: REUTERS/Ronen Zvulun
אלבז מתפעל מההשפעה החיובית הגדולה שיש לאירוויזיון במדינה שמארחת אותו ומחוצה לה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![בארנס אנד נובל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק בארנס אנד נובל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/BFC1AD1A6F4496C55F8D20145B7F4F71_800x392.20190721T133644.jpg)
בארנס אנד נובל / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
מריאנה הרצנו, מנכ"לית ובעלים משותפים של קודקוד, עוקבת אחר רשת הספרים הגדולה בארה"ב בארנס אנד נובל, שהתאימה את עצמה למציאות החדשה בעידן אמזון ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![Care/of. מסייעת לאנשים לקחת אחריות על בריאותם / צילום: צילום מסך Care/of. מסייעת לאנשים לקחת אחריות על בריאותם / צילום: צילום מסך](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/8DBA4C1F27F8E4D09664FD60F2669C0B_800x392.20190721T134500.jpg)
Care/of. מסייעת לאנשים לקחת אחריות על בריאותם / צילום: צילום מסך
יוזנט רביד בוחרת ב-Care/of, שמציגה מודל עסקי חדש ומציעה להפוך את השימוש בתוספי תזונה למותאם אישית, פשוט ונוח ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![עובד במפעל טבע / צילום: רויטרס, Ronen Zvulun עובד במפעל טבע / צילום: רויטרס, Ronen Zvulun](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/800x392.2019228T171836.jpg)
עובד במפעל טבע / צילום: רויטרס, Ronen Zvulun
בר אהרון בחרה בטבע, שמנסה לעבור תהליך של מיתוג מחדש שיחזיר אותה למגרש של הגדולים ולתואר "מניית העם" ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![לואי ויטון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק לואי ויטון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/30A96558FB29BFB8EBAA8EA1AB163C2A_800x392.20190721T140408.jpg)
לואי ויטון / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
אירני בחרה במותג האופנה לואי ויטון, שהצליח להגיע לצמרת מותגי היוקרה - ולא במקרה ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/69BEECFC4D72690B2608F9335AF00E09_800x392.20190721T140902.jpg)
דור חמישי בסלולר, אילוסטרציה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
גאנג, מנכ"ל וואווי בישראל, יוון וקפריסין, רוצה שנהיה מודעים למהפכה שתביא עמה הרשת הסלולרית של הדור החמישי ● לחצו כאן לכתבה המלאה
![סניף של קרוגר./ צילום:Shutterstock ס.א.פ קריאייטיב סניף של קרוגר./ צילום:Shutterstock ס.א.פ קריאייטיב](https://images.globes.co.il/images/NewGlobes/big_image_800/2019/kro800x392.2019423T151726.jpg)
סניף של קרוגר./ צילום:Shutterstock ס.א.פ קריאייטיב
אורית שלום־בג, סמנכ"לית השיווק בחצי חינם, בחרה ברשת הסופרמרקטים קרוגר, שמשנה את חוויית הקנייה ומסמנת לקמעונאיות את הכיוון שיסייע להן להישאר רלוונטיות ● לחצו כאן לכתבה המלאה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.