אחרי 35 שנה ככתבת משטרה בגל"צ: הדס שטייף מודיעה על סיום תפקידה

כתבת המשטרה הוותיקה של גלי צה"ל הודיעה על יציאה לגמלאות, אך מסרה כי תמשיך לעבוד, וכי על שולחן העבודה שלה "יש לא מעט התחייבויות, שחלקן יפורסמו" • שטייף חשפה לאורך השנים שלל פרשיות בנושאים שונים, כאשר המפורסמת שבהן היא פרשת אפי נוה

הדס שטייף / צילום: ענבל מרמרי
הדס שטייף / צילום: ענבל מרמרי

הדס שטייף, כתבת המשטרה הוותיקה בגלי צה"ל, שלחה היום (ו') הודעה לעובדי וחיילי התחנה הצבאית והודיעה על סיום תפקידה באופן רשמי ויציאה לגמלאות. לפני כשנה כבר דווח כי שטייף מתכננת לעזוב את התחנה, וכעת מגיעה הודעה רשמית מצידה לעובדי התחנה.

התאגיד: מעוניינים להעסיק טאלנטים בשכר של כ-60 אלף שקל בחודש
מה הציבור חושב על השרה מירי רגב לאחר שידור התחקיר עליה?

"אחרי 35 שנה של ריצות בשטח. של עבודה סביב השעון. עם אסימונים, שידור מטלפונים ציבוריים. ביפר צועק, ביפר כותב, פלאפון בננה כבד, והיום טלפון חכם. והפלא וואטסאפ. אני סוגרת היום את המיקרופון של גלי צה"ל", כתבה שטייף בהודעתה.

"אני סוגרת תקופה ככתבת בגלי צה"ל. פועלת שחורה שהתבוססה עד היום האחרון בבוץ. אני סוגרת מיקרופון, אבל לא את הלב והאוזניים. הטלפון שלי, וגם הלב, יהיו קשובים לכל מי שיצטרך. הדרכה, תמיכה, חיבוק, אוזן קשבת. בעיקר לחיילים, שמי כמוני מבינה כמה סיוע הם צריכים לפעמים. אני באותו טלפון, אבל בשדות מרעה של סוסים דוהרים".

עם זאת, שטייף כתבה כי היא תמשיך לעבוד, וכי על שולחן העבודה שלה "יש לא מעט התחייבויות, שחלקן יפורסמו".

שטייף הודתה לכלל עובדי התחנה, בהם אזרחים עובדי צה"ל, כמו ערן אליקים, ראש מחלקת השידורים בתחנה; לצד המגישים והעורכים המזוהים עם התחנה, בהם אפי טריגר, רינו צרור, יעל דן, נורית קנטי, נורית  לויליכט-לחיאני ועוד.

שטייף חשפה לאורך השנים שלל פרשיות בנושאים שונים, כאשר המפורסמת שבהן היא פרשת אפי נוה, שעד היום תופסת כותרות. סביב פרשה זו נוה הגיש נגד שטייף תביעה בסך 7 מיליון שקל, בטענה כי פרצה לטלפון שלו בניגוד לחוק - טענה ששטייף שוללת ומכחישה.