גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

הותר לפרסום: שני לוחמי צה"ל נפלו בקרבות ברצועת עזה

אזעקות בקריית שמונה ובתל חי על ירי רקטות וטילים ● שר החוץ של קפריסין שוחח עם עמיתו האיראני ● ניסיון פיגוע בשגרירות ישראל בסרביה ● כלי טיס של חיל האוויר תקפו מטרות טרור וחוליות מחבלים חמושות בסג'עייה ● החות'ים טענו כי תקפו כלי שיט שעשה את דרכו לחיפה ● צה"ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון • עדכונים בולטים

פעילות כוחות צה''ל ברצועה / צילום: דובר צה''ל
פעילות כוחות צה''ל ברצועה / צילום: דובר צה''ל

עדכונים בולטים

21:39

צה"ל התיר הערב (שבת) לפרסום את שמותיהם של שני חללי צה"ל שנהרגו בסוף השבוע בקרבות בצפון הרצועה. סמ"ר יאיר אביטן, בן 20 מרעננה, לוחם בגדוד 890 שבחטיבת הצנחנים ורס"ל (במיל') יקיר שמואל טייטלבוים, בן 21 ממעלה אדומים, לוחם בגדוד 77 שבחטיבת השריון 7.

בנוסף, קצין ולוחם מגדוד רותם בגבעתי נפצעו קשה בקרב בצפון הרצועה. הם פונו להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

21:15

המונים מפגינים הערב ברחבי הארץ בקריאה להחלפת הממשלה ולעסקת חטופים: בתל אביב, קיסריה, צומת עמיעד, באר שבע, ירושלים, צומת זכרון יעקב, הוד השרון, צומת רעננה וקרית ביאליק.

מבט על ההמונים מגשר בגין ,עסקה עכשיו. נועם תיבון מדבר לקהל הרב הנוכח / צילום: רונית בן דוד

במקביל מתקיימת עצרת בכיכר החטופים ברחוב שאול המלך בתל אביב. העצרת התקיימה בסימן "אחים ואחיות בשבי". מתוך 120 החטופים, ישנם 5 זוגות של אחים ואחיות שעדיין נמצאים בשבי. בעצרת נאמו בני משפחתם.

עסקה עכשיו! המונים בשער בגין / צילום: איתן סלונים

לראשונה, הוקרן סרטון של נועה ארגמני שחולצה מהשבי לפני שלושה שבועות. בסרטון היא קראה לשחרורם של החטופים. לקפלן הגיעו עשרות אלפים בקריאה להדחת נתניהו וקיום בחירות. גשר עזריאלי הסמוך לכניסת לקריה הוכרז על ידי משפחות חטופים "גשר ההפקרה".

19:40 - בכיר חמאס: "אין חדש במשא ומתן"

לאחר שחמאס הודיע שהמשא ומתן נמשך, בכיר חמאס אוסאמה חמדאן הבהיר שהעסקה לא קרובה: "אין למעשה חדש במשא ומתן. מה שמדווח מהממשל האמריקני הוא כחלק מהפעלת הלחצים שונים על הארגוו עד שיסכים להצעה הישראלית כפי שהיא ללא תיקונים. חמאס מוכן להתייחס בחיוב לכל נוסחה שמבטיחה באופן יסודי וישיר: הפסקת אש קבועה, נסיגה כוללת מרצועת עזה ועסקת חליפין אמיתית".

19:10: טיל נ"ט נורה לעבר מטולה

לפני זמן קצר לפני זמן קצר נורה טיל נ״ט נוסף לעבר מטולה. הטיל לא גרם לנפגעים ואין דיווחים על נזק.

18:56: חמאס: "המשא ומתן נמשך"

חמאס בהודעה רשמית: "ראש הלשכה המדינית אסמאעיל הניה שוחח בטלפון עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל על 'המשא ומתן המתמשך שמטרתו להגיע להפסקת אש בעזה'". 

18:40 - משפחות חטופים קוראות לבצע עסקה: "יש התעקשות של נתניהו שלא לסיים את המלחמה"

על רקע המאמץ להתניע מחדש עסקת חטופים, אילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר ז"ל, אמרה בהצהרת משפחות החטופים הערב: "זאת מציאות בלתי נתפסת ובלתי נסבלת, הלב שלנו לא מפסיק לצרוח. חייבים להחזיר את כולם ולהציל חיים".

"הבוקר התבשרנו שממשל ביידן פועל כדי לחדש את המשא ומתן לעסקה", הוסיפה מצגר. לפי הדיווחים, הנושא שנותר במחלוקת היה ונשאר התחייבות ישראלית לסיום המלחמה. מה שעומד בינינו ובין יקירינו, היא אותה התעקשות של נתניהו לא לסיים את המלחמה כחלק מעסקה. המשמעות של המשך המלחמה היא רצח החטופים על ידי ממשלת ישראל! הדם על ידיכם! פעם אחר פעם נתניהו טרפד עסקאות ברגע האמת, כשהתרברב בקולו או באמצעות 'גורם מדיני', שלא יסכים לסיים את המלחמה. אסור לתת לנתניהו לטרפד את העסקה גם הפעם". 

18:00 - צה"ל על הלחימה בסג'עייה: חוסלו עשרות מחבלים, אותרו משגרים ואמצעי לחימה

צה"ל פרסם הודעה על הפעילות בסג'עייה ב-48 השעות האחרונות: "הכוחות מנהלים קרבות עם מחבלים מטווח קרוב ובהכוונת אש מהאוויר. עד כה חוסלו בקרבות עשרות מחבלים".

עוד כתבו: "מרחב אזרחי הוסב בידי חמאס למתחם טרור, הכוחות איתרו במרחב עמדות תצפית, אמצעי לחימה, רחפנים של האויב ומשגר רקטות ארוכות טווח ליד בתי הספר". 

17:30 - תוכנית המזון העולמית של האו"ם: התחלנו לפנות סיוע שהצטבר במזח הצף בעזה

על רקע הבקשה של הפנטגון לפנות את חבילות הסיוע שנתקעו במזח הצף בעזה ללא מענה, בתוכנית המזון העולמית של האו"ם (WFP) אישרו כי החלו לפנות את החבילות שהצטברו "כדי למנוע בזבוז או קלקול" של הסיוע.

15:03 - תיעוד: מחבלי חיזבאללה הותקפו מהאוויר בדרום לבנון

דובר צה"ל עדכן שכוח מיחידה 869 זיהה מחבלים נכנסים למבנה צבאי של חיזבאללה בחולא שבדרום לבנון. מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו את המבנה שבו שהו המחבלים, לצד מבנה צבאי נוסף של הארגון.

14:33 - ניסיון פיגוע בשגרירות ישראל בסרביה - שוטר נורה על ידי חץ וקשת

משרד החוץ עדכן כי התרחש ניסיון פיגוע בסביבת שגרירות ישראל בבלגרד. השגרירות הייתה סגורה בעת האירוע ולא נפגע אף עובד מעובדי השגרירות. שוטר מקומי נפצע ונסיבות האירוע נחקרות. לפי דיווחים במדינה, היורה השתמש בחץ וקשת ונורה למוות על ידי השוטר. 

12:45 - אזעקות בקריית שמונה ובתל חי על ירי רקטות וטילים

שלושה שיגורי נ"ט זוהו לאזור קריית שמונה. אחד נפל באזור תל חי, שניים נוספים באזור משגב עם - לא היו נפגעים. צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי. לפרטים המלאים

11:07 - שר החוץ של קפריסין שוחח עם עמיתו האיראני

על רקע איומי נסראללה - שר החוץ של קפריסין שוחח בטלפון עם ממלא מקום שר החוץ של איראן.

09:38 - כוחות צה"ל תקפו יעדי טרור בסג'עייה

דובר צה"ל עדכן שכוחות אוגדה 98 תקפו יעדי טרור בסג'עייה. ביממה האחרונה צוותי הקרב החטיבתיים 7 והצנחנים חיסלו מחבלים רבים בהיתקלויות, ואיתרו מחסן אמצעי לחימה במתחם בית ספר במרחב. כמו כן, כלי טיס של חיל האוויר תקפו מטרות טרור וחוליות מחבלים חמושות, בהן חוליית מחבלים שהייתה בדרכה לבצע ירי לעבר כוחותינו.

ברפיח, צוותי הקרב של חטיבות הנח"ל וגבעתי בפיקוד אוגדה 162 חיסלו ביממה האחרונה מספר מחבלים במרחב, והשמידו בשיתוף חיל האוויר תשתיות טרור בהן פירי מנהרות.

05:43 - דיווח: האמריקנים הציעו נוסח חדש להצעה להפסקת אש

דיווח באקסיוס: ארצות הברית הציעה נוסח חדש להצעה להפסקת אש ושחרור חטופים, בין ישראל וחמאס.

04:00 - צבא ארה"ב מעדכן: מאז 17 במאי, יותר מ-8,831 טון נמסרו דרך המסדרון הימי לחלוקה לתושבי עזה בידי ארגונים הומניטריים 

02:42 - איראן מאיימת על ישראל: תקיפה בלבנון תיענה במלחמת השמדה

שגרירות איראן באו"ם, הנציגות הרשמית של טהראן בארה"ב ובמערב בחשבון הטוויטר שלה: "על אף שאיראן רואה את את התעמולה של המשטר הציוני על תקיפה בלבנון כלוחמה פסיכולוגית, אם היא תפתח במבצע צבאי בקנה מידה מלא, תיפתח מלחמת השמדה. כל האופציות על השולחן, כולל מעורבות מלאה של כל חזיתות ההתנגדות". לכתבה המלאה ב-N12 

00:16 - דיווח: מאות לוחמים של המיליציות השיעיות מתאמנים - למקרה של מלחמה כוללת

בצל ההיערכות למלחמה כוללת בין ישראל לחיזבאללה בלבנון, המיליציות השיעיות מאמנות בעיראק ומחוצה לה מאות לוחמים בשורותיהן, בפיקוח של מומחים איראנים. כך דיווח אתמול (שישי) עיתון אל-אח'באר הלבנוני שמקורב לחיזבאללה. בכיר באחת המיליציות: "לא נתקשה בהעברת הלוחמים ללבנון". לכתבה המלאה 

00:16 - ארצות הברית: סיפקנו לישראל מתחילת המלחמה 14 אלף פצצות

על רקע העיכוב במשלוח הפצצות לישראל - בממשל ביידן אומרים לרויטרס: מתחילת המלחמה סיפקנו לישראל 14 אלף פצצות במשקל 2,000 פאונד. 

00:01 - דובר צה"ל: צה"ל השלים גל תקיפות של מטרות חיזבאללה בדרום לבנון

 מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות מספר מטרות של חיזבאללה בדרום לבנון. בין המטרות שהותקפו, אתר צבאי של חיזבאללה במרחב זבקין, שתי תשתיות מבצעיות במרחבים אל-חיאם וחולא ומבנה צבאי של הארגון במרחב אל-עדייסא. 

20:54 - צה"ל: 3 כטב"מים נפלו בגליל המערבי, 25 שיגורים חצו מלבנון

דובר צה"ל עדכן שבשעה האחרונה זוהו 3 כלי טיס בלתי מאוישים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב הגליל המערבי, ללא נפגעים. לפי ההודעה, שוגרו לעברם מיירטים אך היירוט נכשל.

כמו כן, עדכנו בצה"ל כי זוהו כ-25 שיגורים שחצו מלבנון לעבר הגליל המערבי ואצבע הגליל, אין נפגעים, נגרם נזק למבנה במרחב הגליל המערבי. כוחות כיבוי פועלים כעת על מנת לכבות מספר שריפות שפרצו בעקבות השיגורים. כוחות צה"ל תקפו בארטילריה את מקורות הירי.

20:00 - אזעקות גם באצבע הגליל, דיווחים על פגיעה ישירה בשלומי ובבצת

התרעות הופעלו בקריית שמונה, הגושרים ובית הלל.

19:50 - בצל האזעקות בצפון - צה"ל מעדכן: תקפנו תשתית צבאית של המערך האווירי של חיזבאללה

התקיפה בוצעה בג'אבל סאפי, באתר שממנו שוגרו טילי קרקע-אוויר לעבר כלי טיס של חיל האוויר. מטוסי קרב תקפו בשעות האחרונות את התשתית הצבאית, צפונית לנבטיה. מתשתית זו שוגרו בחודשים האחרונים טילי קרקע-אוויר לעבר כלי טיס של חיל האוויר.

19:49 - דיווח ראשוני: מספר מטרות אוויריות חצו מלבנון, יירוטים בנהריה ובשלומי

19:41 - אזעקות גם באדמית, שלומי ובצת שבגליל המערבי

19:38 - אזעקות מחשש לחדירת כטב"ם בנהריה והסביבה

פורסם לראשונה ב-N12

עוד כתבות

ליאור אשכול / צילום: ניר סלקמן

ליאור אשכול מסיימת את תפקידה כמנכ"לית וולט ישראל; זה הקידום שתקבל

מנכ"לית וולט ישראל, ליאור אשכול, מסיימת את תפקידה ותקודם בקרוב לתפקיד בהנהלה הגלובלית, במסגרתו תהיה אחראית על הפעילות בשווקים אסטרטגיים של וולט בעולם, ביניהם ישראל ● היא תישאר בתפקידה הנוכחי עד לאיתור ומינוי מחליף

הפרעות בקייסרי במהלך הלילה (בין ראשון לשני) / צילום: צילום מסך מטוויטר

טורקיה: סורי הטריד ילדה בת 5, עיר שלמה נכנסה לכאוס

פרעות קיצוניות התחוללו ברחבי העיר קייסרי, בעקבות מקרה בו אזרח סורי הטריד מינית ילדה בת 5 ● בעוד שמרבית רשתות התקשורת המרכזיות נמנעו מסיקור האירועים, תושבי העיר החריבו עסקים של סורים ושרפו מכוניות, והמשטרה המקומית התקשתה להשתלט על המצב

אל''מ במיל' שי קרמונה / צילום: דוברות מתפ''ש

המנכ"ל שמשרת במילואים מאוקטובר כותב מהשטח: "הדיסוננס ענק"

שי קרמונה, מנכ"ל זכיינית KFC ישראל, משרת מאז אוקטובר במילואים כנציג מפקדת התיאום והקישור לעזה ● בטור מיוחד לגלובס הוא משתף באתגרים ובקשיים, ומסביר מה גורם לו להמשיך ● ישראל מתגייסת

גבול לבנון / צילום: Shutterstock

18 חיילי צה"ל נפצעו מנפילת כטב"ם, אחד מהם במצב קשה

הפלסטינים מדווחים שצה"ל תקף מהאוויר "ב-3 פצצות" במחנה פליטים נור א-שמס, וכי מדובר בניסיון חיסול • כוחות צה"ל בלחימה ממושכת במרכז הרצועה, רפיח וסג'עייה • שתי סגירות מעגל מהירות: חיל האוויר תקף חוליות מחבלים ששהו במבנים צבאיים של חיזבאללה • עדכונים שוטפים

רו''ח אפי סנדרוב, המנהל המורשה של חברת סלייס / צילום: באדיבות מגדל

יראו את הכסף? מכירת הקופות המסלוליות של סלייס יוצאת לדרך

בעקבות אישור בית המשפט המחוזי, הודיע המנהל המורשה בסלייס, רו"ח אפי סנדרוב, כי הוא יוצא בהליך למכירת ארבע קופות מסלוליות ● סנדרוב: "מדובר בצעד שנועד להבטיח לכ-90% מלקוחות סלייס חזרה לפעילות סדירה תחת גוף מנהל מקצועי"

עיצוב: טלי בוגדנובסקי

"איבדנו פנסיה של 38 שנה": הנפגעים בהסתבכות הפיננסית החמורה בתולדות המדינה

הממדים של פרשת סלייס כמעט בלתי נתפסים: 4.3 מיליארד שקל של יותר מ־100 אלף חוסכים מוקפאים כבר יותר מחצי שנה ● ביום אחד מצאו את עצמם לקוחות חברת ניהול הגמל ללא חסכונות וללא עוגן כלכלי, ועבור אלפים מהם כלל לא ברור אם אי־פעם יקבלו את כספם בחזרה ● גלובס מביא את העדויות שמתארות שלב אחר שלב איך התפתחה הפרשה שמטלטלת את המדינה

בדנמרק מתקשים לעכל את ההפגנות הפרו-פלסטיניות

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: מחבלים פלסטינים ביו"ש לוקחים דוגמה מחמאס, פורן פוליסי מסבירים איך סמוטריץ' פועל להחלשת הרשות הפלסטינית, וגם: ביקורת בדנמרק על ההפגנות הפרו-פלסטיניות ● כותרות העיתונים בעולם

וורן באפט / צילום: AP, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

הצוואה של וורן באפט: כך יתחלק הונו של משקיע העל

המשקיע המפורסם המחזיק במניות ברקשייר האת'וויי בשווי מעל 130 מיליארד דולר, עתיד להפנות את מרבית הונו לקרן צדקה חדשה שתנוהל ע"י ילדיו ● "אני מרגיש טוב מאוד לגבי הערכים של ילדיי, ויש לי 100% אמון בהתנהלותם", אמר ● בקרן גייטס הוא כנראה מאמין פחות

ארז כלפון / צילום: יח''צ

ארז כלפון מונה ליו"ר הזמני של שופרסל

יו"ר קצא"א ארז כלפון, המכהן גם כיו"ר מינהלת הליגות לכדורגל, ימונה לתפקיד היו"ר הזמני של שופרסל ● זאת לאחר שבעקבות לחצים שהופעלו במערכת הבריאות, הניסיון של האחים אמיר למנות את הדירקטור הבלתי תלוי פרופ' יצחק שפירא ליו"ר - כשל

פרנק מלול, מנכ''ל i24NEWS / צילום: יורי סקוירסקי

התחרות, המיסגור הפוליטי והמודל העסקי: מנכ"ל i24NEWS מדבר על התוכניות

ערוץ החדשות בעברית i24NEWS עולה לאוויר בצל המלחמה, ויפעל בפלטפורמות המשדרות על גבי אינטרנט בלבד ● בראיון לגלובס מתייחס המנכ"ל פרנק מלול לזיהוי הערוץ כימני עוד לפני שהתחיל לפעול, לתחרות מול קשת, רשת, ערוץ 14 והשחקניות הבינלאומיות, ולבעלים פטריק דרהי: "אין לו שאיפה פוליטית. הוא רוצה שיהיה בישראל ערוץ חדשות חזק"

צילומים: איל יצהר, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

דוח פניות הציבור: איזה בנק מטפל בתלונות הכי מהר ואיפה תחכו הכי הרבה?

דוח שפרסם בנק ישראל חושף כי בשנים 2022-2023, כ-130 אלף לקוחות קיבלו החזר מהבנקים, בסכום כולל של 33 מיליון שקל ● מבין כלל התלונות המגיעות לפיקוח על הבנקים, כ-30% נמצאו מוצדקות ● ואיזה לקוחות בנק הכי מרוצים?

משה אדרי, גיל גבע ורוני פלמר, בפאנל משותף / צילום: כדיה לוי

ראש מינהלת תקומה: "ארבעת החודשים לאחר האסון - מהקשים בחיי"

ראש מינהלת תקומה משה אדרי, יו"ר תדהר גיל גבע, ומייסד תנועת אור רוני פלמר, שוחחו בכנס הנדל״ן השנתי של פירמת הייעוץ וראיית החשבון EY על מצב הענף ועל שיקום הנגב לאחר ה־7 באוקטובר ● גבע: "בשביל שתקומת הארץ תהיה - צריך שיהיה מי שיבנה אותה"

מטוס ללא טייס הרמס 900 / צילום: יח''צ

מדינת הענק שמייצרת עבור ישראל טילים ומל"טים

ברשת אל־ג'זירה פורסם כי הודו מייצרת עבור ישראל טילים ומל"טים אשר משמשים אותה במלחמת "חרבות ברזל" ● לפי הפרסום, בהודו מיוצרים חלקים מהותיים מתוך מנועים רקטיים של אמצעים ישראליים, ולא מן הנמנע כי מדובר במערכות ההגנה האווירית חץ 2 וחץ 3

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock, MagioreStock

ירידות בבורסה בתל אביב; שיכון ובינוי מזנקת בכ-7%, ארבה רובוטיקס ב-9%

מדד ת"א 35 יורד ב-0.1% ● בנק הפועלים, שופרסל ושיכון ובינוי דיווחו על שינויים דרמתיים בצמרת, האחרונה לאחר נפילה של כ-31% במניה מתחילת השנה ● בלאומי צופים: "ירידה במחיר הנפט, ומנגד עליית מחיר הגז הטבעי, וגם האורניום" ● בנק הפועלים: "שני ענפי משק בהם הפעילות רחוקה מלהתאושש הם התיירות והבנייה" ● ג'יי.פי מורגן: "מדד S&P 500 ירד במחצית השניה של השנה ב-22%"

הדמיית חוות השרתים המתוכננת. בעיגול: שלי לנצמן, מנכ''לית מיקרוסופט ישראל לשעבר / צילום: יח''צ, רמי זרנגר

חוות השרתים החדשה של מנכ"לית מיקרוסופט ישראל לשעבר

שלי לנצמן חברה לקבוצת לוינשטיין ולשותפה בריטית, שיממנו את הקמת חוות השרתים התת–קרקעית בנתניה, על אף שכבלי התקשורת הימיים לא נפרשו באזור ● טרם נמצא לקוח לחווה, שתתפרש על פני 13.5 אלף מ"ר, אך מוערך שהיא מיועדת לענקיות הענן העולמיות

תמיר כהן, מנכ''ל שיכון ובינוי / צילום: סיון פרג'

תמיר כהן מתפטר מניהול שיכון ובינוי: ינסה לרכוש את השליטה בחברה

מנכ"ל שיכון ובינוי עוזב את החברה לאחר 6 שנים בתפקיד ● ברקע ההחלטה: כיפופי ידיים בינו לבין בעל השליטה נתי סיידוף ● בכוונת תמיר כהן לגבש קבוצת משקיעים שתנסה לרכוש את השליטה בחברה ●  מניית שיכון ובינוי נחתכה בכ-65% מאז רמות השיא לפני כשלוש שנים

דירה בהנחה

אובדן הכנסות המדינה בעקבות תוכניות ההנחה לדירות: 27 מיליארד שקל

על פי הדוחות הכספיים של המדינה לשנת 2023, ההכנסות מקרקעות בכלל תוכניות הסבסוד הממשלתיות הסתכמו ב־32 מיליארד שקל • מתוך כ־197 אלף דירות, שיווקן של 37% נכשל

אמסטרדם / צילום: Shutterstock

הטיסות בוטלו, המחירים קפצו: ליעד הזה כנראה שלא תוכלו לטוס השנה

חברות התעופה טראנסאוויה, KLM ואיזיג'ט השהו את פעילותן בקו ת"א־אמסטרדם ● בין הסיבות: ירידה בביקוש והעובדה שהיעד לרוב לא משמש לקונקשיין באירופה ● ההערכה: המחירים עלו ב־30%

היועצת המשפטית לממשלה, עו''ד גלי בהרב-מיארה / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

למרות התנגדות היועמ"שית: ועדת השרים אישרה את שינוי שיטת הבחירה בנציב השופטים

בהרב-מיארה מתנגדת להצעת החוק של ח"כ רוטמן, לפיה בחירת נציב תלונות הציבור על השופטים תעבור לידי הכנסת ● לדברי היועמ"שית, משמעות ההצעה היא "הענקת בכורה לשיקולים פוליטיים בבחירת הנציב על פני השיקולים המקצועיים", דבר ש"עלול להוביל לפגיעה בעצמאות ובאי-התלות של הרשות השופטת"

סניף של נייקי / צילום: Reuters, JONATHAN CHERRY

נייקי מחקה 27 מיליארד דולר ביום אחד. והמשבר מגיע גם לאימפריה של הראל ויזל

מניית קמעונאית הספורט הגדולה בעולם צנחה ב־20% ביום שישי בעקבות תחזית מאכזבת ורשמה את אחד הימים הגרועים בתולדותיה ● הירידות החדות הגיעו גם למניות פוקס והחברה הבת ריטיילורס, זכיינית נייקי בישראל ובמדינות נוספות ● בזמן שנייקי מכירה בחולשתן של חנויות המותג, הראל ויזל מתכנן עשרות סניפים חדשים