נהרדעא אמור היה לפתח במשרד מחלקת אופנה, אך לדברי דני אליקים המהלך כשל, והם החליטו לפטר את נהרדעא ולפרק את השותפות
תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל
התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד
המשרד הממוזג ייקרא אליקים-הרמן&נהרדעא גולן נהרדעא ישמש כמנכ"ל משותף ומנהל תחום הלייף סטייל במשרד הממוזג, דני אליקים ימשיך לעמוד בראש החברה, וד"ר דן הרמן ינהל את תחום האסטרטגיה והמיתוג
הפעילות תכלול את שיווק המותג ופרסומו בקמפיינים ATL ו-BTL, קמפיינים באינטרנט, טיפול במועדון הלקוחות, טיפול במיתוג ומיצוב חנויות הרשת
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גולן נהרדע, יעלה בהיקף של 1.5 מיליון שקל