היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל ■ המשרד מחזיק כיום בתקציב פרסום נוסף של קבוצת ריטייל 3000 - אופיס דיפו
גיא וינברגר לא חושש מהאתגר הבא - לעבוד עם רות שטרית ■ אחרי שקיבל 10% ממניות שטרית מדיה גרופ הוא טוען: "המשרד צריך לעבור תהליך כמו גליקמן ואדלר", ומבטיח: "נהפוך את שטרית למשרד שהקשרים בו אינם חזות הכול"
לוינברגר הועברו 10% מהמניות והוא יופקד על הניהול המקצועי השוטף של משרד הפרסום
וינברגר עצמו צפוי לעזוב את המשרד ■ גל בר-דעה ימונה לסמנכ"ל אסטרטגיה
הדימום נעצר, ובשלמור נושמים לרווחה ■ 3 המנהלים החדשים - אדם אבנון, גיא וינברגר ובני ברונסקי - אוספים את השברים ויוצאים בחשבון נפש נוקב ונדיר
מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד
יועצי תקשורת מנתחים את הטעויות של תנובה וזהבית כהן, מסבירים באיזו קלות הפכה כהן מאשת עסקים נערצת למובטלת טרייה, ונותנים טיפים לתנובה איך לשפר את תדמיתה
וינברגר יהפוך לשותף במשרד, ואילו אילון זרמון והדר גולדמן יהפכו ליו"רים משותפים ■ זרמון-גולדמן דורג במחצית הראשונה של 2011 במקום ה-13 בדירוג משרדי הפרסום בישראל
"לא לעמוד על פודיום קיסריה ולנאום, אלא להגיע לנתיבות ולהתחכך עם העם" ■ "בדף הפייסבוק מנכ"ל יכול לזהות מבעוד מועד מוקדי תסיסה וליירט אותם כשהם עוד קטנים"