איפה מוצאים קהל נשי, איזו רשת מועדפת ע"י הברנז'ה, והאם ה-Timeline של פייסבוק הוא הזדמנות אמיתית? ■ פרסום במדיה החברתית - היתרונות והחסרונות
בין המותגים ששיתפו פעולה עם פייסבוק עבור ההשקה: וולמארט, קבוצת הכדורגל מנצ'סטר יונייטד, העיתון "ניו יורק טיימס", ולהקת קולדפליי
הרשת החברתית הקימה אתר מיוחד שמאפשר לצפות בסרטון קצר שמתעד את חיי המשתמש כפי שהם משתקפים בטיימליין החדש ■ נסו בעצמכם להכין סרט אישי
נדמה שלפייסבוק שום דבר לא מספיק, ואף קו אדום אינו אדום מספיק. היא תמכור הכול