מנהלת המכירות העולמית של מותג הסוכריות והמסטיקים מנטוס מהולנד, שמשווק ב-130 מדינות, מספרת ל"גלובס" על השוק הישראלי, המתחרים והצרכן הישראלי לעומת הצרכנים בחו"ל
החברה עורכת מכרז על תקציבי המדיה של מנטוס וטופיפי ■ על-פי הערכות, היקף שני המותגים יחד עומד על כ-3 מיליון שקל בשנה
הנסיקה בנתח השוק של מנטוס חלה לאחר השקת מנטוס 3D בפברואר ■ מנטוס תפס את המקום הרביעי בשוק המסטיקים ומתכנן לתפוס את המקום השלישי
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר