ועידת MAD של גלובס / צילום: תמר מצפי
מדד המותגים של גלובס חגג 20 שנה להיווסדו בכנס MADHEAD - אירוע השיווק השנתי של העיתון - שנערך הפעם בקונספט קצת אחר. הכנס, שהתקיים בסטוקו בתל אביב, נפתח בהרצאה של אלונה בר און, מו"ל גלובס, ושל יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, ועמד בסימן מסע מעשי אל ה־AI.
כ־100 בכירים ובכירות בתעשיית השיווק, הפרסום והדיגיטל עברו סדנאות מקצועיות ומעשיות בנושא הבינה המלאכותית היוצרת בהובלת מיקרוסופט, והדגמה של כלי בינה מלאכותית שיככבו במהפכה השיווקית הבאה בהובלת גוגל.
בנוסף נהנו המשתתפים מהרצאות על מהלכים מיתוגיים, שמעו על דרכי פעולה חדשניות ועל משפיעני הדור הבא בהרצאה של קבוצת יפעת, ונהנו ומהופעה של המנטליסט ליאור סושרד, כחלק מהרצאה של סמנכ"ל השיווק והדיגיטל של אל על, נדב חנין.
*** גילוי מלא: הכנס בשיתוף בנק הפועלים ובחסות אל על, קבוצת יפעת וסטטיסטה