ארגון "איחוד הצלה" גייס בקמפיין רשת יותר ממיליון דולר לרכישת מכשירי דפיברילטור שישמשו את אנשי רפואת החירום המתנדבים בארגון. מדובר בסכום הגבוה ביותר שאי-פעם גויס ברשת על-ידי ארגון ישראלי ללא כוונת רווח.
לפני כחודש השיקו ב"איחוד הצלה" את קמפיין "להציל את פעימות הלב". המטרה הייתה לגייס עד לסוף 2015 מיליון דולר לרכישת מכשירי החייאה המחזירים קצב לב באמצעות מתן שוק חשמלי.
הקמפיין הושק באתר קוז מאצ' (cause match) שמאפשר יצירת קמפיינים המבוססים על אתגר המכפילים. כלומר, כל דולר שנתרם על-ידי הגולשים בקמפיין הוכפל פי 4 על-ידי תומכי "איחוד הצלה" בארה"ב.
ב"איחוד הצלה" החליטו לצאת בקמפיין מכיוון שעד כה רק 30% ממתנדבי הארגון - רופאים, פרמדיקים וחובשים - היו מצוידים במכשיר דפיברילטור המחזיר את קצב לב לפעולה סדירה על-ידי מתן שוק חשמלי.
במכשיר יש שתי אלקטרודות אותן מצמידים לגוף החולה בסמיכות ללב. השוק החשמלי משתק לרגע את פעולת הלב, וכך, כאשר הלב חוזר לפעולה, הוא יכול לפעום בצורה סדירה.
הכסף שגויס בקמפיין יאפשר לצייד 50% מהמתנדבים במכשיר ההחייאה החשמלי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.