מי יקנה את זה? נחשף כלי תחבורה חשמלי חדש ומהפכני

ה-ArcaBoard, שיושק בעוד כחודש, הוא הדבר הכי קרוב שיש לסקייטבורד המרחף מהסרט "בחזרה לעתיד 2" ■ כלי התחבורה הזה מסוגל לנוע בריחוף מעל אספלט, חול ואפילו מים

לקראת סוף 2015 סיפרנו לכם על ה-ArcaBoard - הדבר הכי קרוב שיש לסקייטבורד המרחף מהסרט "בחזרה לעתיד 2", ותהינו האם מדובר בדבר האמיתי. ובכן, על-מנת להסיר את החשדות, ARCA, החברה הרומנית שפיתחה אותו, שחררה לרשת סרטון נוסף המדגים את יכולותיו של הקרש המרחף, יחד עם הכרזה על שדרוגים והבטחה להורדת המחיר ללקוח הקצה.

על-פי מפתחיו, ה-ArcaBoard מסוגל לרחף בגובה של עד 30 ס"מ מעל אספלט, חול ואפילו מים, כשהוא נושא אדם במשקל של עד 110 ק"ג ובמהירות של 20 קמ"ש. על-מנת לייצר מספיק כוח עילוי, הסקייטבורד המרחף מצויד ב-36 פרופלורים שמפיקים עד 272 כוחות סוס ו-195 ק"ג של כוח דחיפה.

הסוללות שמספקות את החשמל לכל הפעולות האלה מספיקות ל-6 דקות של רחיפה למרחק של 2 ק"מ. השליטה בו נעשית באמצעות אפליקציית אנדרואיד או אייפון שמפעילה את מערכת הייצוב ושולטת בכיוון הנסיעה.

הסקייטבורד עצמו נראה כמו קרש מסורבל באורך 145 ס"מ, ברוחב 76 ס"מ ובעובי של 15 ס"מ, ומשקלו 82 ק"ג, כך שאל תבנו על לסחוב אותו על הגב.

הוא מגיע עם מתאם מיוחד שמאפשר הטענה מלאה של הסוללות בתוך 35 דקות וכן עם סוללות נוספות שניתנות להחלפה בתוך דקה.

ה-ArcaBoard יושק באופן רשמי ב-14 באפריל במונקו, וניתן לרכוש אותו בהזמנה מוקדמת דרך אתר החברה במחיר של 14,900 דולר, כלומר כ-58 אלף שקל.