חברה בשם Spike Aerospace מבוסטון מקווה להביא את חזון הטיסות המסחריות העל-קוליות למסלולי תעופה רבים ומגוונים באמצעות הפחתה משמעותית של הבומים העל-קוליים שנוצרים כאשר המטוס חוצה את מהירות הקול.
על-פי החברה, מטוס ה-S-512 18 שהיא מתכננת, מבוסס על טכנולוגיה מקורית שעושה אופטימיזציה לעיצוב האווירודינמי של המטוס וכך מורידה למינימום את הרעש מחריש האוזניים שנוצר כאשר כלי הטיס חוצה את מהירות הקול.
Spike נמצאת בדיונים עם מספר חברות תעופה לשילוב מטוסי הסילון שלה במערך הטיסות הרגילות קצת אחרי 2020. החברה טוענת כי מטוסי הסילון העל-קוליים השקטים שלה יטוסו מתל-אביב לפריז בשעתיים ומלונדון להונג קונג ב-5.5 שעות, כאשר מחירי הכרטיסים יהיו קצת יותר גבוהים מכרטיסי מחלקה ראשונה או מחלקת עסקים במטוסים רגילים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.