וולט מייבאת לישראל את פיצ׳ר ההזמנה הכפולה

פיצ'ר ההזמנה הכפולה ממסעדות (Double Order) מושק כעת בישראל • הפיצ'ר החדש מהווה חלק משורה של פיצ'רים טכנולוגיים שמציגה וולט, והוא מאפשר הזמנה משני בתי עסק במקביל ללא תוספת דמי משלוח • בשלב זה מתקיים פיילוט באזור המרכז, ובמהלך הקיץ צפויה התרחבות לכלל הארץ

שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis
שליח של וולט / צילום: Shutterstock, Karolis Kavolelis

כמעט ארבע שנים אחרי שהחברה־האם של וולט השיקה בארה"ב את פיצ'ר ההזמנה הכפולה ממסעדות (Double Order), הוא מושק כעת בישראל. מדובר באפשרות להזמנה משני בתי עסק במקביל ללא תוספת דמי משלוח, בהכפלת דמי התפעול. 

ביום העצמאות 2024 הישראלים חגגו פחות, אבל שילמו יותר
בג"ץ מאותת: חברות מזון ייאלצו לחשוף רווחיות של מוצרים

נזכיר כי לפני כשנה הודיעה וולט על גביית דמי תפעול בסך 2 שקלים על כל משלוח - בנוסף לדמי המשלוח - מהלך שזכה ללא מעט ביקורת. בחברה הסבירו אז כי הסכום מיועד לפיתוח המוצר הטכנולוגי והאופרטיבי, שהעלויות המושקעות בו גדלו והתייקרו גלובלית.

פיצ'ר ההזמנה הכפולה יפעל כך שניתן להזמין ממקום נוסף תוך עשר דקות לכל היותר מרגע ההזמנה הראשונה. בתי העסק הרלוונטיים להזמנה הנוספת יהיו כאלה שנמצאים במסלול ההזמנה המקורית - במרחק סביר מבית העסק של ההזמנה הראשונה או מכתובת הלקוח.

וולט קיבלה את ההשראה לפיצ'ר מדורדאש, שרכשה את החברה ב־2021 תמורת סכום עתק של 7 מיליארד אירו. באוגוסט של אותה שנה החלה דורדאש להפעיל את הפיצ'ר בארה"ב. גם אפליקציית משלוחי המזון הבינלאומית אובר איטס, הפועלת בין היתר בארה"ב, באנגליה, בקנדה וביפן, מציעה את האופציה החל מאוקטובר האחרון.

השוואות מחירים באפליקציה

הפיצ'ר החדש מהווה חלק משורה של פיצ'רים טכנולוגיים שמציגה וולט, כאשר בשלב זה מתקיים פיילוט באזור המרכז, ובמהלך הקיץ צפויה התרחבות לכלל הארץ.

בין היתר מדובר בפיצ'ר חיפוש מוצרים ספציפיים, שניתן לבצע ביניהם השוואת מחיר. ניתן לפלטר את תוצאות החיפוש לפי סוג בית העסק וגם לפי מרחק, דירוג, דמי משלוח וזמן משלוח. הפיצ'ר כבר קיים בוולט העולמית.

פיצ'ר נוסף נוגע להחזרות פריטי אופנה, עניין כאוב לכל בית עסק, כאשר המשלוחים היקרים ותוספת כוח־האדם מייצרים עלויות יקרות. כעת, באמצעות האפליקציה ניתן יהיה להחזיר פריטי אופנה משורה של רשתות, ביניהן ליווי'ס, קלווין קליין, פטי באטו, טומי הילפיגר, אוריג'ינלס, המשביר, פומה, זוהרה ועוד - ללא עלות נוספת. הזיכוי יתבצע כשהשליח יגיע לחנות. מדובר באפשרות הקיימת רק בישראל.

מתוך מחשבה על קהילת השליחים החירשים בוולט, המונה כ־100 שליחים, מוצע פיצ'ר של צ'אט בין שליח ללקוח מרגע איסוף ההזמנה, במטרה לתאם את פרטי מסירת המשלוח. פיצ'ר זה מופעל כיום כפיילוט במדינות באירופה.

"אנחנו מחברים את הטכנולוגיה לצרכים של הלקוחות, בין אם הם מודעים אליהם ובין אם עדיין לא", אומר וינסנט הו־טין־נואה, סמנכ"ל פיתוח המוצר של וולט העולמית. "זו אופרציה מאוד מורכבת, שבליבה נמצא הסנכרון שבין לקוחות, שליחים ובתי עסק. הושקעו משאבים רבים בפיתוח השלב הבא של חוויית הצריכה.

"הפיתוח של כל פיצ'ר כזה מורכב טכנולוגית ואופרטיבית ודורש השקעה רבה. בחרנו להשיק את הפיצ'רים האלה בישראל, כי אנחנו יודעים שהלקוחות הישראלים אוהבים חדשנות טכנולוגית, מאמצים במהירות פיתוחי, ויודעים לתת פידבק מדויק כדי שנוכל להשתפר".