הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2018

פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018

דדי החתול מדיח את עומר אדם: הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא לתאגיד המיחזור תמיר

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5% • הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

עומר אדם עושה זאת שוב: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שנעשתה באמצעות אדלר-חומסקי, גבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9% • למרות שהקמפיין למפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם 1.3 מיליון שקל, הוא לא הצליח להתברג בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2018
הודיס  / צילום: איל יצהר

בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 08.11.2018
משיח קמפיין סלקום טי וי / צילום מסך

גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2018
קמפיין סלקום/ צילום מסך

הכפילים של משיח: הפרסומת של סלקום TV הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הוט היא הפרסומת הזכורה ביותר בשבוע החולף • הפרסומות לפוקס ולשופרסל, שתיהן באמצעות גיתם BBDO, הן המושקעות ביותר השבוע עם השקעה של כ-990 אלף שקל כל אחת

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2018
קמפיין 9 מיליון / צילום מסך

גם השבוע: הוט - הפרסומת הזכורה ביותר, 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומות נמוכים בכ-40% ובכ-29% בהתאמה מממוצע הפרסומות החצי-שנתי • הקמפיין לשופרסל באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.06 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 18.10.2018

סקר הפרסומות: אחרי שבועות - yes מפנה את המקום הראשון למתחרה הוט

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן היא הזכורה ביותר השבוע, והושקעו בה 1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2018

הפרסומת ל-yes כבר לא באוויר אבל עדיין הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-14% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, בעוד ששיעור הזכירות נמוך בכ-62%, כנראה בשל החגים

ענת ביין-לובוביץ' 04.10.2018

בזכות החשיפה של סטפן? קמפיין yes עדיין הכי זכור ואהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קסטרו מציגה ביצועים ממוצעים מבחינת זכירות ואהדה, למרות השיח הציבורי הנרחב שעוררה השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2018

פעמיים קומסי קומסה: הפרסומת של yes - גם זכורה וגם אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes אהודה יותר בקרב נשים • גברים אוהדים את הפרסומת לביטוח ישיר

שירות גלובס 30.08.2018

לא יוצאת מהראש: "קומסי קומסה" של yes ממשיכה לככב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם הזכורה וגם האהובה בשיעורים הגבוהים משמעותית מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות

ענת ביין-לובוביץ' 24.08.2018

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 713 כתבות   |   עמוד 17 מתוך 45