גיאוקרטוגרפיה: הזכירות של קמפיין קסטרו גבוהה מהממוצע, בין היתר בשל שידורו ב"ברייק הזהב" בגמר ה"אח הגדול"
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של אופטיקה הלפרין העפילה לראש טבלת הזכירות בהשקעה נמוכה, באמצעות מסר ששודר בתדירות גבוהה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדור 4.5 של סלקום מדורגת בראש הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: 3 חברות הסלולר הוותיקות נכנסו למדד עם פרסומות לדור 4 ■ ניכרת התאוששות בהשקעה בפרסום מאז הפסקת האש הראשונה ב"צוק איתן"
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של 9 מיליון עם שני כהן גבוהים ב-30% מהממוצע, וזאת על אף השקעה כספית נמוכה במדיה
גיאוקרטוגרפיה: השבוע ניכרת במדד השפעת מבצע "צוק איתן" על היקפי הפרסום ■ קמפיין מאקו, בהיקף 855 אלף דולר בלבד, הוא המושקע ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת של קופ"ח מכבי, בכיכובו של אדיר מילר, גבוהים ב-70% מהממוצע ■ השבוע ניכרת בולטות במדד לפרסומות הומוריסטיות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין ברנפלקס תלמה מדורג אחרון בדירוג הזכורות, אך משתלב במדד האהובות במקום הרביעי
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה לפרסומת בכיכובה של שני כהן גבוהים ב-50% מהממוצע ■ גם השבוע קמפיין בזק הוא המושקע ביותר מבחינה כספית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם שני כהן רושמת אהדה הגבוהה ב-20% מהממוצע ■ קמפיין בזק הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה כספית
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה והזכירות של הפרסומות המובילות נמוכים השבוע מהממוצע ■ לבאומן-בר-ריבנאי יש 4 פרסומות בטבלה השבועית
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת המונדיאל של קוקה-קולה נמוכים ב-50% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה: סך תקציבי הקמפיינים השבוע גבוה משמעותית מהשבוע שעבר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי שייק הכי זכורה השבוע ■ הקמפיין של מותג הרכב אופל הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: החברה המרכזית למשקאות קלים הצליחה השבוע להכניס לטבלאות שני מותגים נוספים שלה מלבד קולה ZERO - פאנטה וספרייט
גיאוקרטורפיה: 7 פרסומות שנכנסו השבוע למדד כלל לא שודרו בשבוע האחרון
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות