הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

לקראת פסח: שופרסל וסופר-פארם בולטות בין הרשתות שמשווקות מזון ומתנות

הגעגועים של הישראלים לנתב"ג עזרו לקמפיין החדש של ג'יימס ריצ'רדסון לבלוט בהפסקת הפרסומות למרות השקעה נמוכה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שיעורי האהדה הגבוהים לפרסומת של ביטוח 9 מעידים כי הקהל התרגל לקו החדש של החברה

ענת ביין-לובוביץ' 14.04.2022
רותם סלע ורון קאופמן בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

היקף ההשקעה אינו ערובה להצלחת הקמפיין, אלא הנוכחות הקבועה בהפסקת הפרסומות

נועה קירל תופסת שני מקומות מבין עשרת המובילים השבוע עם סופר-פארם ו-yes • בנק דיסקונט שומר על מקומו בצמרת הטבלה עם מסרים מהודקים • והקמפיין המושקע מכולם של שופרסל לקראת הפסח, בהיקף של 1.6 מיליון שקל, הגיע למקום החמישי

מיכל רז-חיימוביץ' 07.04.2022
פרסום יס / צילום: צילומ מסך מתוך הפרסומות

למרות ההשקעה בפרסומות לפסח, הצופים זוכרים בעיקר את הקמפיינים הקבועים

ריבוי המסרים בקמפיין הכפול של שופרסל עומד בעוכריה של הרשת - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הנוכחות הקבועה של דיסקונט במדיה והשפה הפרסומית המהודקת מזניקים את הבנק לראש הטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.03.2022
ניקי גולדשטיין בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

שופרסל השקיעה בטאלנטים, במדיה ובמסר השיווקי, אבל התוצאה לא מספקת את הסחורה

הרצון לבלוט ולהתחכם עומד בעוכרי רשת המזון הגדולה בישראל - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין הטלוויזיוני של רותם סלע ודיסקונט נעטף באלמנטים נוספים במדיות אחרות שמסייעים למיקומו הגבוה בתודעת הצופים

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2022
נועה קירל בקמפיין yes

עם השקעה כספית גבוהה, נועה קירל ו-yes משיגות זכירות אך בינתיים לא מספיק אהדה

למרות ההפקה המהוקצעת, ההומור והחן של הזמרת הצעירה, עדיין לא נרשמת הצלחה כמו בפרסומות הקודמות של yes - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לקטגוריית הפיננסים המושקעת מצטרף השבוע גם הקמפיין של MAX

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2022
עמוס תמם בקמפיין בנק הפועלים / צילום: צילום מסך

לפעמים אפילו פרזנטור מוכר ואהוב, הפקה מושקעת והומור זה לא מספיק

הניסיון של בנק הפועלים להתחכם ולסנוט במתחרים יוצר פרסומת לא מבודלת מספיק שאינה מעוררת זכירות ואהדה גבוהה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • השינוי העדין בקו הפרסומי של ביטוח 9 מביא תוצאות

ענת ביין-לובוביץ' 10.03.2022
הקמפיין של חברת הביטוח הראל / צילום: צילום מסך

מהחסויות לפרסומות: בחברת הביטוח הראל עושים טוויסט לשפה הוותיקה

בזכירות וגם באהדה אין פערים משמעותיים בין הקמפיינים של דיסקונט, לאומי, מזרחי טפחות ובנק יהב - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של איקאה מוכיחה שהעולם שייך גם לקשישים

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2022
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022
סטטיק בפרסומת לפרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר מתנגחת במתחרה, וזוכה לזכירות ואהדה. האם בזק תתעלם או שתייצר דו קרב מותגים?

הפרסומת בכיכובו של סטטיק מתברגת במקום גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר, אך לא מצליחה לגבור על הזכירות של דיסקונט והאהדה לדור אלון, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בצל המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה, אסם עולה בקמפיין לבמבה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2022
הקמפיין של יופלה / צילום: צילום מסך

הקאמבק של מותגים עם אישיות, בידול ושפה תקשורתית שלא כוללת רק דאחקות

רמזי ומיני רמזי בדור אלון, רותם סלע בדיסקונט וגם הצרפתייה של תנובה מוכיחים שאמירה מבודלת משיגה תוצאות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת החדשה של פרטנר, שמתנגחת ישירות בבזק, מחזירה את המותג לימים שהיה חדשני ובועט

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
אמיר שורוש בקמפיין אלונית / צילום: צילום מסך

קנייה חכמה: רמזי מ"קופה ראשית" רושם שיעורי אהדה יוצאי דופן

הפרסומת של דור אלון מתמקדת במסר, אך בזכות השימוש המדויק בהומור, ברמזי ובאחיין, היא זוכה לאהדה חוצת גיל ומגדר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של דיסקונט עדיין הזכורה ביותר הודות להרעשה הבלתי פוסקת במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2022
רותם סלע בקמפיין לדיסקונט / צילום: צילום מסך

שלושה בנקים מובילים את הברייק, בהשקעה של מיליוני שקלים בשבוע

המלחמה התקשורתית בין הבנקים מתקיימת גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חילופי הפרזנטורים שביצעה שופרסל, טל פרידמן במקום אילן פלד, עדיין לא מוכיחים עצמם בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

הקסם של רותם סלע רחוק מלהתפוגג: הפרסומת לדיסקונט היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

הפרסומת של דיסקונט ורותם סלע היא הזכורה ביותר בשנת 2021. האם זה בהכרח חיובי?

הרעשה חסרת תקדים בכל מדיה אפשרית ושיח תקשורתי ער לא אפשרו להתחמק משיתוף הפעולה של דיסקונט ורותם סלע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזכות ארבע פרסומות שונות, טבע השתחלה השבוע לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 713 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 45