המיזם, בראשות סיימון בונד, מסייע למנהלי מותגים להתמודד עם השינויים בתחום השיווק הדיגיטלי והמדיה החברתית
כמדי שנה תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות בתחומים אלה ■ במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2010
(עדכון) - החוב המקורי של הערוץ לבנק עמד על כ-340 מיליון שקל ■ חלק מהאשראי החזיר מימן, ולחלקו האחר הוא ערב אישית ■ אלכס גלעדי: "ערוץ 1 מונשם בטיפול נמרץ, לידו ערוץ 10 שכנראה ינותק מהמכשירים" ■ פרשנות - לילך סיגן: דרוש אדם שאכפת לו
(עדכון) - עופר נמרודי על סגירת הברז לערוץ 10: "אותי יוסי מימן לא ריגש, אותי זה דיכא והעציב" ■ נורית דאבוש: "כעת הכל בידי הממשלה" ■ אביב גלעדי: "מיזוג בלבד - זה מה שיציל את הטלוויזיה" ■ לכל ידיעות הוועידה
דיוויד פלאף, מנהל קמפיין הבחירות של נשיא ארה"ב, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "הם מרגישים כי אם ברק אובמה יכול, אולי גם אני יכול"
אדלר, יו"ר קבוצת אדלר, חומסקי & ורשבסקי, בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנחנו חייבים לשדר לעולם שיש במדינה שלנו מכל טוב, ולא רק נכים" ■ אייל ארד: "צריך להבין שהחדשות מאצלנו ימשיכו להיות רעות"
אבי בניהו, שהשתתף בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", דיבר על העיקרון המרכזי שהנחה אותו: "אין בלעדיות לשום תוכנית, עיתון או ערוץ"
מנכ"ל פלאפון אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" ■ איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בילנאומי: "אני לא בטוח שהמודל של 'אכול כפי יכולתך' - תשלום אחיד לספקית אינטרנט - ישלוט בעתיד"
נמרוד קמחי דיבר בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" ■ רופרט שאפר, סמנכ"ל פיתוח בורדה מדיה: "הטלוויזיה היא עדיין המדיום העיקרי לפרסומות, אך האינטרנט מדביק את הפער"
יוסי ורשבסקי כינס את עובדי ערוץ 10 בעקבות הודעתו של יוסי מימן בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" על הפסקת הזרמת הכספים לערוץ ■ ורשבסקי: "גם אם הערוץ ייסגר, לא נישאר חייבים לאיש ולו שקל אחד"
אילן גרינבוים בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס": "נכון שה-iPhone מעורר עניין, ואני מניח שהוא ימשיך כך זמן מה גם אחרי שייכנס לשוק בארץ"
בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר לוי, בעלי רשת רמי לוי שיווק השקמה, לפרסומאית יפית גרינברג: "במיתון אנו רואים עלייה במכירות, כי מי שלא יכול לקנות ברשתות היקרות עובר אלינו"
בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר שביט, מנכ"ל ומבעלי המשביר לצרכן, לפרסומאי גיל סמסונוב: "אנחנו בקבוצה לקחנו את המשבר הכלכלי כהזדמנות והגברנו את הפעילות עסקית"
כך סבור דייב סיפרי, מייסד ומנכ"ל האתרים טכנורטי ו-OffBeatGuides ■ אמר בוועידת התקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אני שואל את עצמי למה תופעת הבלוגוספירה לא תפסה בישראל. יש לכם הרבה מה להגיד על כל דבר"
בשיחת "אחד על אחד" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר גוראון לקרן מרציאנו, הכתבת הכלכלית של חדשות ערוץ 2: "המגזר העסקי היה בהאטה חריפה כבר ברבעון האחרון של 2009, ובחודשים האחרונים רואים שחרור ברמה מסוימת"
בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס" אמר מימן, מבעלי ערוץ 10: "יש 400 עובדים בערוץ 10 שמתישהו בקיץ עלולים למצוא עצמם ללא עבודה, וזה לא שונה מפרי גליל או עוף העמק" ■ עופר נמרודי: "אותי יוסי מימן לא ריגש, אותי זה דיכא והעציב"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק