מזגני טורנדו

כתבות אחרונות

 

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

נתי יעקובי 09/05/2010

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09/12/2009

אדלר-חומסקי ו-JWT מתמודדים על תקציב הפרסום של מזגני אלקטרה

התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 18/11/2009

תקציב הפרסום של מזגני טורנדו עבר מאדלר-חומסקי לשלמור-אבנון-עמיחי

מדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בשוק, שהיקפו ב-2008 נאמד בכ-22 מיליון שקל במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 14/09/2009

מקאן, שלמור ואדלר מתמודדים על תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

התקציב, המטופל כיום באדלר-חומסקי&ורשבסקי, הוא בהיקף של 22 מיליון שקל ■ פגישת היכרות נערכה עם נציגי שלמור ועם נציגי מקאן, שכבר ערכו להנהלת טורנדו פרזנטציה

ענת ביין-לובוביץ' 03/09/2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-328 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-76 אלף דולר

נתי יעקובי 09/08/2009

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו בהיקף 22 מיליון שקל צפוי לצאת למכרז

מדובר באחד מתקציבי העוגן של אדלר-חומסקי, שהצטרף באחרונה למערך הפרסום של המתחרה אלקטרה ■ מקורבים: הקבוצה מכוונת למשרד גדול - מקאן, שלמור או יהושע

ענת ביין-לובוביץ' 03/08/2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-386 אלף דולר

המותג פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-109 אלף דולר

נתי יעקובי 26/07/2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-618 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-171 אלף דולר ■ מלבד החברות הסלולריות, גם חברות המזגנים - טורנדו ואלקטרה - ממשיכה לבלוט בפרסום בטלוויזיה וברשת

נתי יעקובי 19/07/2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-651 אלף דולר

ויזה כאל מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-99 אלף דולר

נתי יעקובי 12/07/2009

פרטנר - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-753 אלף דולר

פלאפון מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-143 אלף דולר

נתי יעקובי 05/07/2009

חישגד של מפעל הפיס - המותג המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כ-417 אלף דולר

רשת האופנה קסטרו מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-87 אלף דולר

נתי יעקובי 21/06/2009

בנק לאומי - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-422 אלף דולר

013 נטוויז'ן מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-92 אלף דולר

נתי יעקובי 14/06/2009

פלאפון - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-476 אלף דולר

פלאפון מוביל השבוע גם את הפרסום ברשת עם השקעה של כ-172 אלף דולר ■ לקראת שבועות, רק תנובה מראה נוכחות בטבלאת 5 המותגים המושקעים ביותר, עם השקעה בפרסום של כ-373 אלף דולר

נתי יעקובי 24/05/2009

ראש בראש בסלולר: פלאפון - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, סלקום - הפרסומת האהובה

גיאוקרטוגרפיה: בדירוג השתלבו השבוע שתי פרסומות שכבר אינן משודרות יותר - יופלה וקוקה-קולה זירו

ענת ביין-לובוביץ' 24/05/2009

סלקום - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-525 אלף דולר

חברת הסלולר סלקום מורידה את ההשקעה בפרסום באינטרנט, אך ממשיכה להוביל את ההשקעה בפרסום OFFLINE ; גוליבר תיירות הובילה בשבוע החולף את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-59 אלף דולר

נתי יעקובי 26/04/2009

   1234567   

   נמצאו 97 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 7