חבילות הגלישה של חברות הסלולר מורכבות, והצרכנים מתקשים להבין אותן ולהשוות ביניהן ■ בעזרת אתר "כמהזה" בודק "גלובס" איך להתאים את החבילה לצרכים, ולמי כדאי לשלם 150 שקל על חבילה ללא הגבלה
אחת הדרכים היא ניוד רוחבי לתפקידים אחרים ■ בעיני העובדים זה נתפש כבניית מסלול קריירה, להנהלות זה בדרך כלל עולה הרבה פחות ■ כך תגייס את העובדים שלך כל יום מחדש
טוענת: הכוונה להקפיא הקמת מתקני גישה אלחוטיים לא תאפשר את הרחבת התחרות
הבעיה של מערכת הביטחון: בחלק מהחברות של דרהי שותפות קרנות הון פרטיות שהבעלות עליהן לא ברורה ■ בזמנו ביקשה מוטורולה וקיבלה את הסכמת שירותי הביטחון להיתר החזקה מלאה במירס, מבלי לחייב אותה למינימום החזקה ישראלית אפקטיבית של 20%
כך עולה מדו"ח התלונות לשנת 2009 של המועצה ■ בראש מצעד התלונות - תחום התקשורת ■ בולטות לרעה: פלאפון, נטוויז'ן ו-HOT ■ עיקר התלונות הן על קשיים בהתנתקות, על הטעיות ועל פערים בין הבטחות למציאות
עם נזקים שנתיים המוערכים ב-16 מיליארד שקל ו-31 אלף הרוגים מאז קום המדינה, אין ספק כי תאונות הדרכים הן בעיה סבוכה ■ "גלובס" קיבץ מנהלים מובילים בסקטור העסקי, כדי שיציעו פתרונות לצמצום תאונות הדרכים
שנת 2010 תהיה השנה בה בנימין נתניהו יצא למלחמה על הרפורמה שהוא מתכנן במערכות התכנון ■ מי ייכנס לוואקום המנהיגותי? גבי אשכנזי? ■ גופי תקשורת רבים ימצאו את עצמם נאבקים זה מול זה ■ 8 חזיתות - 8 תרחישים
דרישת התשלום היא על אגרות שלא שולמו כנדרש ממשרד התקשורת לאורך השנים, מאז קיבלה החברה את רישיון הסלולר שלה בשנת 2001
החברה שנרכשה לאחרונה על ידי איש העסקים הצרפתי פטריק דרהי, מבקשת ממשרד התקשורת לפרסם את מכרז התדרים לתדרי הדור השלישי (UMTS) בתוך חצי שנה ולא כפי שהמשרד מתכנן לעשות לקראת סוף 2010
שר התקשורת בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס": "גם מירס היתה אמורה להימכר לחברת סלולר, אך הדבר היה פוגע בתחרות - ולכן מוטורולה קיבלה מסר ברור שמשרד התקשורת לא יאפשר למירס להימכר לחברת סלולר"
כצרכני תקשורת לא יכולנו לאחל לעצמנו משהו טוב יותר ממהלכיו הנוכחיים
שר התקשורת בפסטיבל ראש-פינה: "מדינת ישראל צריכה לתת אינטרנט, זה כלי לצמצום פערים" ■ "אני מקווה שפטריק דרהי הוא משקיע אסטרטגי שבא להשקיע 15 שנים בשוק התקשורת - ולא בא לעשות סיבוב"
איש העסקים הצרפתי, שגבר על חזי בצלאל, מתכנן להקים קבוצת תקשורת גדולה על בסיס HOT, אך הוא יזדקק להסכמת בעלי המניות בחברה כדי לבצע מיזוג של HOT עם מירס
חברות הסלולר מציעות מסלולי תשלום מראש באמצעות כרטיסי חיוג ■ היתרון: אין הפתעות בחשבון ■ החיסרון: התעריפים גבוהים משמעותית מאלה המקובלים ■ ההבדל בין מחירי כרטיסי החיוב של החברות השונות הוא זניח
למרות שנדמה היה כי איש העסקים הצרפתי פטריק דרהי קרוב לזכייה במירס, ההצעה האחרונה של בצלאל עשויה לפתוח מחדש את ההתמחרות ■ גורמים המקורבים לבצלאל אומרים כי כוונותיו רציניות ביותר
היקף העסקה מוערך בכ-170 מיליון דולר ■ העסקה בין דרהי למוטורולה טומנת בחובה שינוי מהותי בשוק התקשורת, שכן דרהי מייצר קבוצת תקשורת סביב HOT והופך אותה לשחקן שיהיה פעיל בכל תחומי התקשורת