בצל החשש מחשיפת פרטי משתמשים לממשל בבייג'ינג, ארה"ב מקשיחה את עמדותיה מול האפליקציה הסינית טיקטוק ומאיימת בחרם כולל • מי שהפכו לאחרונה לשחקן משמעותי בעימות הגאופוליטי הם המותגים, המפרסמים והמשפיענים • איך ישפיע חרם על החברות הישראליות?
שיווק באמצעות משפיעני רשת לא נעצר אצל המותגים, אלא מגיע גם לעולמות ה־B2B • אלא שרוב החברות מסתמכות על עקרונות שנכונים לתחומי הצרכנות, ואינם מתאימים לזירה הטכנולוגית • כאן חשובות המומחיות והיכולת לשכנע את האקוסיסטם שלתוכן יש ערך אמיתי
עולם שיווק המשפיענים מוערך ביותר מ־16 מיליארד דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה - אך לא בהכרח על חשבון הפרסום המסורתי • סקר חדש שערכה ארטליסט הישראלית מצביע על גידול בשיעור הצעירים שמרוויחים יותר מ־100 אלף דולר בשנה מתוכן דיגיטלי
חברות חדשות-ישנות ירחיבו את הנתח שלהן בשוק הפרסום, בינה מלאכותית יצרנית תתפוס תפקיד משמעותי, המטאוורס יקרום עור וגידים, המשפיענים ירחיבו את פעילותם, והטיקטוק יאבד ממעמדו • השנה הדיגיטלית הקרובה תהיה יותר סוערת ומטלטלת, ורצוי להיערך אליה נכון
אינסטגרם (Instagram)בינה מלאכותיתטיקטוקיוטיוב (YouTube)ישראל במלחמהפרסוםפרסום דיגיטלירשתות חברתיותשיווקשיווק דיגיטלי