פובליסיס גרופ

כתבות אחרונות

 

תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

‎‎חגית ברונסקי‏‏ 31/05/2010

ביבי בלה-בלה ושילוח בלה-בלה

טייקון הפרסום התעלם במפגיע מהריכוזיות בענף, ורה"מ חזר לשווק כותרות נבובות

אלי ציפורי 14/05/2010

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11/04/2010

בכיר בנייקי בכנס DLD: "הצרכן הוא זה שמנהל היום את העניינים"

סמיר ארורה, מנכ"ל גלאם מדיה המתמחה בפרסום ורטיקלי באינטרנט: שיעור הפרסום הדיגיטלי יעלה ל-20%-25% ■ אנדרו רוברטסון, נשיא סוכנות הפרסום BBDO: "צריך לחשוב מה שימושי, ואנשי הטכנולוגיה כבר יעשו את השאר"

נועה פרג, מינכן 25/01/2010

הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 22/11/2009

פובליסיס ישראל מקימה צוות לאיתור סטארט-אפים ישראלים

תקים "אינקובטור חדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי ■ הקמת הצוות היא יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר

נועה פרג 11/11/2009

אינטרפבליק הפסידה 35.8 מיליון דולר ב-9 החודשים הראשונים של 2009

מנכ"ל חברת אחזקות הפרסום אינטרפבליק, מייקל רות', הודה כי מצב הכלכלה הגלובלית ממשיך להשפיע על החברה וכי הוא צופה התאוששות הדרגתית

אדוורטייזינג אייג' 02/11/2009

פובליסיס ישראל משיקה מערכת למדידה וניתוח של הפעילות במדיה החברתית

המערכת, שפותחה במשך כשנתיים, עתידה להתחרות במערכת הניטור וניתוח התוכן באזילה וב-Twisted fly

‎‎נועה פרג‏‏ 02/11/2009

פעם שלישית מילקי: בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי הגיעה למיקום גבוה בטבלה כבר בשבוע הראשון לשידורה ■ תמו החגים: עלייה בהשקעה לפרסום בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 18/10/2009

קבוצת הפרסום פובליסיס משיקה מחלקת בידור ממותג

המחלקה החדשה, "פובליסיס אנטרטיינמנט", תעזור למפרסמים להתחבר לנכסי טלוויזיה, סרטים ומשחקי וידיאו

אדוורטייזינג אייג' 08/10/2009

מסתמן: המותג אריאלי יימחק וימוזג לתוך גלר-נסיס אחרי החגים

רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"

ענת ביין-ליבוביץ' 01/10/2009

פובליסיס רוכשת ממיקרוסופט את סוכנות הפרסום הדיגיטלי Razorfish

זאת תמורת 530 מיליון דולר ■ מטרת הרכישה היא להרחיב את הנוכחות של פובליסיס בשוק הפרסום המקוון

נועה פרג 09/08/2009

מוריס לוי מעריך: ההתאוששות בשוק הפרסום העולמי תתחיל במחצית השנייה של 2009

מנכ"ל ויו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס צופה כי הרבעון השני של 2009 יהיה הגרוע ביותר של פובליסיס השנה

שירות גלובס‏ 14/06/2009

ולפעמים החגיגה נגמרת: בוטלו המסיבות בפסטיבל הפרסום השנתי בקאן

המשבר הכלכלי הוביל לביטול חלק מהמסיבות, ופסטיבל הפרסום בקאן יהיה הרבה יותר מפוכח בכל המובנים

אדוורטייזינג אייג' 24/03/2009

מנכ"ל פובליסיס, מוריס לוי: "אני לא מאמין שהשוק יתאושש לפני אמצע 2010"

למרות הפגיעה בהכנסות הקבוצה, הפיטורים שבאופק וסגירת אתר Honeyshed - מוריס לוי, מנכ"ל קבוצת הפרסום פובליסיס, רואה במיתון הזדמנות לצמיחה, ומאמין כי רעיונות טובים יהיו מבוקשים לא פחות מאשראי

אדוורטייזינג אייג' 26/02/2009

אחרי חודשים ספורים: פובליסיס העולמית סוגרת את מיזם הקניות המקוון Honeyshed

מטרת המיזם היתה לשפר את חוויית הקנייה המקוונת ולהפוך אותה למשעשעת ומושכת עבור צעירים

אדוורטייזינג אייג' 11/02/2009

   123456789101112   

   נמצאו 182 כתבות   |   עמוד 11 מתוך 12