רוני בר-און

כתבות אחרונות

 

אחדות - למען הכלכלה!

הריר מנטף מהשפתיים: ביבי הולך לאכול אותה. נדפוק את ביבי. ציפי לבני באקסטזה

סטלה קורין ליבר 23/02/2009

מזוז הפתיע: לא תיפתח חקירה נגד רוני בר-און בפרשת ההצבעות הכפולות

עם זאת, ממצאי הבדיקה המשטרתית יועברו לוועדת האתיקה של הכנסת, על מנת שתבחן את התנהלותו של בר-און בפרשה ותחליט האם יש מקום לנקיטת פעולה מצידה בנושא

נועם שרביט 16/02/2009

בר-און: "לפני שהג'נטלמנים יילכו לנשיא ויתמכו בנתניהו, הם יחתימו אותו על כל ההתחייבויות שהם רוצים"

[בחירות 2009 - כל החדשות, הסקרים והעדכונים] שר האוצר בראיון לגלי צה"ל: "אני מכיר גם את נתניהו. הוא מספיק נבון כדי להבין שהוא לא יכול לקחת פה ממשלה ולהפוך אותה למשלת קיפאון מדיני או בידוד מדיני"

שירות גלובס 11/02/2009

האוצר מרגיש נוח בשוק עולה: מקטין השתתפותו בקרנות המנוף ב-200 מיליון שקל

מנוסח המכרז שפירסם אמש עולה כי השתתפות המדינה תקטן ב-20% ל-500 ו-300 מיליון שקל ; באוצר מחדדים את דרישתם מהקרן להשקיע תוך שנתיים מתחילת פעילותה 45% מסך התחייבויות ההשקעה שקיבלה, וכן כי דמי הניהול יהוו "רק" 10% מהתשואה העודפת

רון שטיין 09/02/2009

צעד חשוב לקידום התחרות בחברת החשמל: המדינה תערוב לרכישת חשמל מיצרנים פרטיים

שרי האוצר והתשתיות אישרו לחברת ניהול המערכת לרכוש חשמל מיצרנים פרטיים במקרה שחברת החשמל לא תוכל לעמוד בהתחייבויות כלפיהם ; הקמת חברת ניהול המערכת היא חלק מהרפורמה בחברת החשמל ; המדינה השלימה באחרונה את מינוי הדירקטורים לחברה

ליאור ברון 08/02/2009

אורנה ברי: "מנגנוני הסיוע של האוצר להיי-טק אינם מתאימים - כל שנעשה עד כה לא מותאם לתעשייה"

כך אמרה היום יו''ר איגוד קרנות הון-סיכון בדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת בנושא משבר ההיי-טק ; סגנית המדען הראשי בתמ''ת: "הביקוש למענקי המדען הראשי - כ-4 מיליארד שקל; לא נוכל לעמוד בכל הדרישות הללו"

אדריאן פילוט 08/02/2009

האוצר ישקול שינויים בתוכנית הערבויות לסיוע לבנקים בגיוס הון

כך סוכם בפגישה בין הנהלת אגוד הבנקים לשר האוצר ; בר-און: "אני לא מתכוון להשתמש במושג מחנק אשראי, כי יש עלייה באשראי במשק. ברור לי שהבעיה נמצאת בתחום האשראי החוץ-בנקאי ושהמערכת הבנקאית אינה יכולה לשאת לבד בעול"

עירן פאר ואדריאן פילוט 05/02/2009

בר-און: "היה ידוע שזאת שנה לא קלה - לא רק לבנק הפועלים אלא גם לבנקים אחרים; ההפסד של הבנקים השנה היה צפוי"

שר האוצר בראיון לגלי צה"ל: "ההצהרה של בנימין נתניהו כי הוא רוצה את אהוד ברק כשר ביטחון היא סימן למצוקה ולחץ"

שירות גלובס 04/02/2009

שר הספורט אישר לטוטו להפעיל הימורים גם על מרוצי סוסים ומרוצי מכוניות בחו"ל

כיום רשאי הטוטו לפרסם הימורים רק על ענפי הכדורגל והכדורסל בארץ ובעולם ; זקוק עדיין לחתימתו של שר האוצר, רוני בר-און, על מנת להתחיל בהימורים כבר בחודש מאי השנה ; שילוב ההימורים צפוי להגדיל את הכנסות המדינה ולייצר אלפי מקומות עבודה

תומר גנון 02/02/2009

שר האוצר בר-און בכנס הרצליה: "המדיניות חסרת החמלה של נתניהו כשר האוצר נצרבה אצל רבים מהאזרחים - גם במקרר שלהם"

בהתייחסו לביקורת שמתח אלי הורביץ על התוכנית לסיוע להיי-טק, פנה בר-און ישירות להורביץ: "אלי, עם כל הכבוד, אי אפשר להתייעץ כל הזמן עם כל מי שחושב שיש לו מה להגיד, ולא עם מי שרץ לתקשורת" ; "הציבור כבר טעם את נחת זרועם של מפזרי האשליות; בסופו של יום, כל מוכרי האשליות ייפגשו עם הציבור, במציאות שלא תוכל לעכל את גיבוב השטויות של מערכת הבחירות"

ארז וולברג 02/02/2009

אלי הורביץ: "תוכנית הסיוע להיי-טק היא קשקוש מקושקש; לא תעצור פיטורי עשרות אלפי עובדים או סגירת עשרות סטארט-אפים"

גלובס tvיו"ר טבע התייחס לתוכנית סיוע לענף בהיקף 450 מיליון שקל ; הורביץ בכנס הרצליה: "אנחנו חייבים לחשוב מחוץ לקופסה. אולי שכר נמוך יותר. אולי שרק 2,000 עובדים ילכו להוראה"

ארז וולברג 02/02/2009

תוכנית ההאצה של האוצר מגיעה להיי-טק בישראל: הכריז על סיוע בהיקף 450 מיליון שקל

תוספת של 150 מיליון שקל תוקצה למדען הראשי במשרד התמ''ת כבר ברבעון הראשון השנה ; 250 מיליון שקל יוקצו להקמת קרן שתתמחה בהשקעות בחברות ביוטכנולוגיה ; תוספת של 50 מיליון שקל תינתן להקמת מרכזי מו"פ בפריפריה

אדריאן פילוט 01/02/2009

שר האוצר בר-און: "לנתניהו אין שום תוכנית; אם ניקח את המלצות ביבי וברק - איך ננהל מדינה? הם יודעים לעשות זהב מחול? האלכימאים?"

בר-און: "כשיצאנו עם התוכנית לקרן לעסקים בינוניים צחקו, אמרו: 'זה לא שווה כלום, אף אחד לא ישתתף'. וגם הלכו והסיתו נגדנו. אני יודע על אנשים שהלכו מבנק לבנק ואמרו 'אל תשתתפו'" ; "אני מקווה שביבי לא ייבחר, כדי שהשאלה האם לקחת אותי כשר אוצר לא תטריד אותו"

סטלה קורין ליבר ואדריאן פילוט 29/01/2009

שר האוצר בר-און הצליח למכור אג''ח בחצי מיליארד שקל דרך ארגון הבונדס

בר-און: "האתגרים העומדים בפני הכלכלה הישראלית נוכח המשבר העולמי הם רבים ואין ספק שישראל עומדת בפני האטה משמעותית בקצב הצמיחה"

אדריאן פילוט 26/01/2009

האוצר יגיש הצעת חוק לפתיחת תחרות בשוק כרטיסי האשראי

ההצעה נסמכת על מסקנות ועדת זליכה שהוגשו בפברואר 2007 ; כבר במארס 2008 הודיע שר האוצר, רוני בר-און, כי בכוונתו לאמץ את הרפורמה שגובשה במשרד האוצר בתחום הסליקה של כרטיסי האשראי

עירן פאר 25/01/2009

שבועיים לפני הבחירות ולמרות הנחיות היועמ"ש: בר-און, מופז ושמחון מנסים להעביר מינויים פוליטיים בחברות הממשלתיות

ועדת שפניץ מוצפת בבקשות שרים מהממשלה לאשר מינויים בחברות הממשלתיות עוד לפני הבחירות ; בכירים בממשלה: "כל המינויים עומדים בקריטריונים שקבע משרד המשפטים"

לילך ויסמן וליאור ברון 25/01/2009

   1234567891011   

   נמצאו 165 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 11