כשכולם צועקים "אני הכי זול", ואין בידול - הדרך להכפשות קצרה
החברה מבקשת להתמודד עם מקרים שבהם נמכרים לצרכן מוצרי בשר תחת המותג "אדום אדום", כשבפועל מדובר במוצרים של חברות אחרות
במקום למצב את העסק, שתי הרשתות עסקו בחסימת המתחרים
רשת רמי לוי רשמה ברבעון השני גידול של 2% ברווח ל-30 מיליון שקל, וכבר שווה 2.3 מיליארד שקל - 200 מיליון שקל יותר מהשווי של שופרסל
כך לפי דירוג גלובס DUN'S 100 ■ עם הכנסות של כ-12 מיליארד שקל בשנת 2013, שופרסל הותירה את המתחרות הרחק מאחור
המשק הישראלי מתחיל ללקק את הפצעים ממבצע "צוק איתן" ■ רמי לוי: "אנשים קונים פחות, הצמיחה תהיה נמוכה בהרבה מכפי שהוערך" ■ מנכ"ל הום סנטר: "הרבה עצמאים נפגעו, כל תעשיית הבידור ירדה, המסעדות ירדו"
זאת בתוך פחות מחודש ■ הכרטיס הושק בשיתוף עם ישראכרט ■ במקביל משיק לוי מועדון לקוחות חדש, גם הוא בשיתוף עם ישראכרט, המעניק לראשונה לחברת האשראי גישה לנתוני הקונים ברשת
כך אומר רונן נמני, בעלי רשת קפה קפה ■ על רקע מבצע "צוק איתן" מורגשת פגיעה קשה ברשתות הקפה ובתנועה בקניונים בדרום ■ רמי לוי: "יש הרבה היעדרויות של עובדים" ■ מנכ"ל ארומה ישראל: "יש ירידה של כ-50% בפדיונות"
רשת הדיסקאונט רמי לוי נסחרת בשווי של 2.3 מיליארד שקל, ורשת שופרסל איבדה 22% בחודש ■ המשקיעים הזרים הגדילו את השקעתם ברמי לוי בכ-40 מיליון שקל ■ מניית רמי לוי זינקה בכ-500% בשווי מאז שהונפקה ב-2007
בעל השליטה ברשת רמי לוי שיווק השקמה מדבר עם עורך "גלובס", חגי גולן, על התחרות עם רשתות השיווק הגדולות, על המחאה ועל הכנסת הדור הבא לניהול החברה: "אני אומר לבן שלי, 'כשאתה בא, אתה בא לעבודה'"
מצפה לגייס 120 אלף לקוחות בשנה הראשונה ■ יחל בפיילוט ב-5 סניפים ■ חלק מהרווחים של פעילות כרטיס האשראי יוחזרו לקהילה ע"י מימון פרויקטים חברתיים
הצמצום עשוי להביא לחיסכון של כ-8% בעלויות כוח-האדם בסניפים ■ ההתייעלות מגיעה לאחר שהרשת ספגה ירידה בביצועים ברבעון הראשון ■ הרשת תפחית גם את מספר האורזים, וזאת לטענת לוי בשל מחסור בכוח-אדם
למרות ההצהרות - קשה להאמין שארדן יכריח את הוט לפרוס תשתיות בכל הארץ
עפ"י הערכות, לוי יציג חבילת טלוויזיה המבוססת על חבילת עידן פלוס, ו"ילביש" עליה ערוצים נוספים שירכוש ■ החבילה תוצע בפחות מ-100 שקל לחודש
עם זאת, מכירות רשת השיווק עלו בכ-8%, ושיפור של 10% נרשם ברווח הגולמי
אנשי ההיי-טק אמנם מרוויחים יותר מפי 2 מהשכר הממוצע במשק, אך גם עליהם מכביד יוקר המחיה ■ סקר מועדון "הייטק זון": 20% עברו לטלוויזיה באינטרנט ■ ירידה של 21% בבילוי בהצגות תיאטרון, עלייה בהעדפה לקולנוע
בצלאל סמוטריץ'דוחות כספייםחלביוחננוףישראיירקמעונאותקרפוררשת ויקטורירשתות שיווקשופרסל