שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

אני לא בפייסבוק - ועדיין קיים

איפה כתוב שצריך להפוך כל פעילות למותאמת ווב 2.0? חברים, רשת חברתית זה לא הכול

אורי שמואלי 20/07/2010

הקו החם: מה שווים מספרי החינם של חברות הטואלטיקה?

בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד

מיכל רז-חיימוביץ' 19/07/2010

"גלובס" מציג: כל החוקים הצרכניים החדשים - ומי שיזם אותם

התקופה האחרונה מביאה עמה גל של כותרות בנושאי חקיקה צרכנית ■ "גלובס" בדק אילו שינויים ישפרו את חיינו כצרכנים, מי עומד מאחוריהם, ומיהם אלה המביעים התנגדות נחרצת למהלכים צרכניים שונים

אפרת אהרוני 30/06/2010

התקשר ל-HOT כדי לברר מחירים - וחויב בתשלום של 300 שקל

לקוח פוטנציאלי התקשר ל-HOT לברר מחירים של חיבור לאינטרנט, סירב לסגור עסקה - ולאחר מכן נדרש לשלם על קו אינטרנט שמעולם לא היה קיים ■ HOT: "מדובר בטעות - התנצלנו בפני הלקוח והודענו לו כי החוב יבוטל"

אפרת אהרוני 17/06/2010

סבתא רצתה להתחבר ל-HOT

אם הרצל עוזר מוותר על סבתה של אשתי כל-כך בקלות - אוותר אני עליו

שי ניב 03/06/2010

אושר בטרומית: חברות יענו תוך 3 דקות במוקד שירות הלקוחות

הכנסת אישרה היום בקריאה טרומית את הצעת החוק של ח"כ איתן כבל, הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ-10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי במוקד השירות בתוך 3 דקות - או שיתחייבו לחזור ללקוח בתוך 3 שעות

לילך ויסמן 26/05/2010

מנכ"ל HOT: "השירות שלנו השתפר מאוד; זמן המענה שלנו חבל על הזמן"

הרצל עוזר בראיון בלעדי ל"גלובס": "יש לנו הרבה פחות תקלות" ■ "החלטנו שלא מוכרים בכל מחיר; לקוחות ישבו על מבצעים ישנים במספרים מטורפים - 70 שקל, 80, 90, 120; המחיר היום הוא 200 שקל"

גד פרץ 18/05/2010

פרטנר פתחה מרכז שירות בקריית-שמונה שיעסיק 60 עובדים

המנכ"ל דוד אבנר: "אני גאה על כך שפרטנר מייצרת לתושבי האזור סביבת עבודה דינמית, צעירה ומתגמלת, כמו גם אלטרנטיבה תעסוקתית נוחה"

גד פרץ 17/05/2010

חברות הסלולר יחויבו להפעיל מוקד 24 שעות ביממה

מוקד הפניות הטלפוני יהיה מאויש 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, להוציא יום כיפור - לקבלת פניות בעניין גניבה או אובדן של ציוד קצה סלולרי, תקלה ברשת שהביאה להפסקה מוחלטת של שירותים סלולריים ו"שירות נדידה"

קובי ישעיהו 16/05/2010

ח"כ כבל: "ניקח לחברות את נשק ההתשה בשירות הלקוחות"

הצעת החוק של ח"כ איתן כבל - הקובעת כי חברות שלהן למעלה מ-10,000 לקוחות יחויבו לתת מענה אנושי בשירות הלקוחות בתוך 3 דקות - קיבלה את תמיכת הממשלה ותעלה לקריאה טרומית כבר בשבוע הבא

לילך ויסמן 16/05/2010

הנאמנות לא משתלמת: למה מפלים לרעה את הלקוחות הוותיקים?

הלקוחות הנאמנים ממתינים יותר זמן למוקד הטלפוני, בבנק הם משלמים עמלות גבוהות יותר, וב-HOT וב-yes הם נהנים מפחות הטבות ■ מדוע רוב החברות משקיעות יותר בלקוחות חדשים מאשר בלקוחות הקיימים?

מיכל רז-חיימוביץ' 12/05/2010

צ'ט שלום, אפשר לעזור?

המהפכה החדשה בתחום שירות הלקוחות היא צ'ט אינטרנטי חי המבוסס על בינה מלאכותית

שמחה סיגן 06/05/2010

מי אמור להעניק שירות למוצרים שנרכשו מחברות שהתמזגו?

לקוחות של ערוצי זהב, שלימים נטמעה ב-HOT, ושל 013 ברק לשעבר, שלאחר מיזוג הפכה ל-013 נטוויז'ן, מתקשים לקבל בחברות החדשות מענה על תקלות במוצרים שרכשו

מיכל רז-חיימוביץ' 02/05/2010

ההמתנה במוקד HOT עמדה ב-2008 על 8.5 דקות בממוצע; תיקנס ב-100 אלף שקל

HOT מחויבת לזמן המתנה ממוצע למענה אנושי שאינו עולה על 30 שניות ■ מועצת הכבלים: "למרות השיפור בזמני המענה במוקדי השירות של HOT, החריגות ב-2008 היו משמעותיות מכדי שלא ליתן עיצום כספי בגינן"

לי-אור אברבך 02/05/2010

הצעת חוק: חברה עם יותר מ-10,000 לקוחות תענה תוך 3 דקות

על-פי הצעה לתיקון חוק הגנת הצרכן שהגיש ח"כ איתן כבל, חברה בעלת למעלה מ-10,000 לקוחות תידרש לענות תוך 3 דקות במענה אנושי או לאפשר השארת הודעה, כשנציגיה יחזרו ללקוח תוך 3 שעות לכל היותר

אפרת אהרוני 26/04/2010

סקר החברות: הלקוחות קבעו - הבינלאומי מוביל בין 5 הבנקים הגדולים

סקר החברות המובילות של "גלובס" יוצא לדרך - ובודק מה חושבים הלקוחות על החברות והגופים המובילים במשק ■ מבין הבנקים הגדולים הלקוחות מעדיפים את הבינלאומי, אך בסך-הכל הציונים נמוכים למדי

אורלי פלג-מזרחי ודפנה הראל-כפיר 13/04/2010

   101112131415161718192021222324   

   נמצאו 372 כתבות   |   עמוד 21 מתוך 24