גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
אם העלייה הצפויה במחירי הדלק ביום ראשון הקרוב לא הספיקה לכם, בימים הקרובים צפויה לחול עליית מחירים רחבה גם במגוון מוצרי מזון וטיפוח
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
קדבורי משיקה בישראל את מותג המסטיקים ללא סוכר טרידנט ■ המתחרות ריגלי (אורביט) ושטראוס עלית (מאסט) משדרות כלפי חוץ עסקים כרגיל, אבל בשטח הדברים נראים אחרת
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - ישראכרט, שמציעה הנחות לשלל מופעי חנוכה תמורת כוכבים, עם קמפיין בהשקעה של כ-1.81 מיליון שקל
Twisted Fly: הארנבונים בקמפיין "אל תהיה שפן ניסיונות" עוררו אהדה, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בבעלי חיים, ובנוסף נטען כי החיה בפרסומת היא בכלל ארנב ולא שפן
יבואני הרכב מעלים שלל קמפיינים מושקעים לקראת סוף השנה במטרה לנקות את המחסנים ■ במרכז העיניינים: מאזדה 5 החדשה ומאזדה 2 ■ HOT ממשיכה לחמם את המסך
התובעים הציגו בין השאר מייל מסוף 2006, שבו נכתב כי "אם המגרש יימכר ב-110 מיליון לקונה שאתה מייצג - אני מתחייב לשלם לך 5 מיליון דולר כדמי תיווך. מייל זה מבטל כל מייל קודם שלך אליי ושלי אליך"
הקמפיין שהרשים את יצחקי יותר מכולם היה השיר של להקת SDIA "הולכת עד הסוף" עבור הוועד למלחמה באיידס ■ זו לא פעם ראשונה שמשיקים שיר שבסוף מסתבר שהוא קמפיין, אבל כאן כל המרכיבים התחברו מצוין
אצבעות שוקולד פרה של עלית מתמקמות במקום השני בטבלת המותגים המושקעים עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)הפרסומות הזכורות והאהובותיוניליוורממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהפרסומותשוקולדשטראוס