עבודת שיווק נכונה ברשת החברתית חוסכת את הצורך בחלוקת פרסים, קופונים והטבות
טוענת כי שטראוס-עלית ביצעה סדרת פעולות אגרסיביות, השתשה לרעה במעמדה המונופוליסטי, הפעילה סנקציות כלכליות ומסכת איומים ולחצים כלפי קמעונאים וסיטונאים ודרשה שידחקו את מוצרי קדבורי מהמדפים
בבלי דעת נקטה הקבוצה במהלכים שיצילו אותה מההשלכות הכלכליות של "פנאן גייט"
תנסה לחזק את מעמדה בקטגוריות השוקולד לילדים ■ מנכ"לית חטיבת התענוג בשטראוס, סיגל שילוני: "עלית היתה חייבת להמציא את עצמה מחדש. המותג עלית שהיה גוליבר בארץ הגמדים - הפך לגוליבר בארץ הענקים"
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
רו''ח כהן כיהן בתפקידים בכירים בחברות כי''ל, עלית ועמידר, והוא נחשב למקורב למפלגת ליכוד
צו המניעה הזמני ניתן במסגרת תביעה בסך 5 מיליון שקל שהגיש רועי קרויטורו, הנער המופיע על אריזת המוצר
המחוזי דחה פשרה בתביעה ייצוגית משום שמדובר בתביעת סרק. כבר לא חותמת גומי
הקמפיין כולל שני סרטונים שהועלו לטלוויזיה ולרשת וכן תחרות דיבוב אינטרנטית מטעם עלית
ניסני (62) שימש בעברו גם כמנכ"ל חברת נגה גלידות, מנכ"ל טרה, סמנכ"ל תפעול בפרטנר ונשיא ומנכ"ל סאני אלקטרוניקה
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
ארז ויגודמן: "אנו רואים משבר פיננסי עמוק שמתורגם למשבר אמון ומלווה בירידת העושר של הצרכנים, בירידה ברמת החיים ובמיתון גלובלי"
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
אייל דרוראיסוף מוצרים (ריקול)הפרסומות הזכורות והאהובותיוניליוורממתקיםמשרד הבריאותסלמונלהפרסומותשוקולדשטראוס