בבדיקה שגרתית במתקן של רפאל מצפון לחיפה, הכולל חומר מסוכן, התגלה כי ישנם מאפיינים חריגים ■ תנועת הרכבות לכיוון דרום תתחיל ותסיים בקריית מוצקין ■ רפאל: "אין סכנה, אנו נוקטים משנה זהירות"
אם ישראל כץ היה רק רוצה, הוא יכול היה לחסוך לכם אלפי שקלים
השיבושים - בעקבות סירוב הממונה על השכר באוצר לאשר הסכמות אליהן הגיעו ההנהלה והעובדים ■ ועד העובדים: "העובדים קורסים, והממונה על השכר לא מוכן לשמוע אותנו"
(עדכון) - ועד העובדים: "הנהלת הרכבת עושה הכול על מנת לדחוף את הוועד לקיר ומייצרת פרובוקציות מכוונות" ■ הרכבת: "ביריונות הוועד הביאה לעיכוב של כחצי שעה בכלל הרשת, ולצערנו תביא לעיכובים נוספים בשעות הקרובות"
הנהלת הרכבת תכננה להוסיף 4 רכבות בקו הוד השרון ראשל"צ כדי להקל על עבודות הרכבת הקלה בת"א - ונתקלה בהתנגדות הוועד ■ הוועד: "הנהלת החברה נוקטת בצעדים חד-צדדיים ולא לוקחת אחריות על מחדליה שלה"
הרכבת הפעילה השנה קווים מיוחדים ביום העצמאות ולא שבתה כמעט בפסח, שנפל השנה על סופי שבוע
לפי החשד, היועץ פעל לקידום זכיית ספקים מקורבים במכרזים בהיקפים של מיליוני שקלים, במסגרת התקשרותו עם רכבת ישראל ועם גוף אזרחי המועסק בפרויקט עיר הבה"דים ■ 5 חשודים נעצרו
ההולך מכפר סבא אל הרכבת יצטרך בשלב כלשהו לשים את נפשו בכפו וללכת על כביש מהיר
אבל פחות מ-200 אלף עולים לרכבת בתחנות השונות בכל יום ■ מסביב לתחנת בת-ים יוספטל, למשל, גרים 184 אלף ישראלים - אבל רק 2,900 עולים על הרכבת בתחנה מדי יום
(עדכון) - בתום הדיון החליטה השופטת אפרת לקסר כי הנהלת רכבת ישראל ונציגי העובדים ימשיכו במו"מ בשבועיים הקרובים
שר התחבורה מאיים בחריפות על עובדי הנמלים השובתים, אבל ניסיון העבר מלמד שהאיומים שלו לא שווים הרבה
ועד העובדים: "אנחנו קוראים להנהלה להקפיא לאלתר את הצעדים החד-צדדיים, להיכנס למו"מ ולמנוע שביתה" ■ הנהלת הרכבת: "חילוקי דעות פנימיים בוועד מונעים מהם מלהגיע להחלטות"
אחד הדגשים החשובים במכרז יהיה שדרוג פני הפרסום בתחנות והפיכתם לדיגיטליים
(עדכון) גל דליקות ברחבי הארץ: 20 צוותי כיבוי וארבעה מטוסים פועלים בניסיון להשתלט על הלהבות ■ בשל עומס החום הכבד, 2 מטוסי נוסעים (אל על ויונייטד) נאלצו לפרוק מטען
הבדל גדול נרשם בין נפח הנוסעים בחודש מארס שהיה חודש עבודה מלא בלי שום יום חג או חופשה, לבין חודש אפריל, שבו נפלו השנה פסח ויום העצמאות
תקציב הפיתוח של רכבת ישראל בחמש השנים הקרובות נאמד ב-30 מיליארד שקל ■ כיום 7 חברות מנהלות את הפרויקטים, והחברה מעוניינת לשלש את מספרן
פרויקט המטרו של גוש דןמטרומיכאל מייקסנרמירי רגבמשרד האוצרמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותרשות החברות הממשלתיותתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה