באורך של 240 מטרים ועם ראש כרייה במשקל 170 טון ■ צפו בעבודה של "חפרפרת המנהרות" שעובדת סביב השעון על מנת לחפור את "המערכת החמישית לירושלים", שתספק מים לתושבי הבירה ב-50 שנים הבאות
איך לא חשבו על זה קודם? חברה מדרום קוריאה בשם ETI פיתחה מעקה בטיחות חדש ומבוסס גלילים מסתובבים, אשר מצמצם דרמטית את עוצמת הפגיעה בעת התנגשות, ועשוי להציל את חייהם של רבים
תת"ל 33, התוכנית להקמת מסילה נוספת בציר איילון הועברה להערות ■ ברכבת ישראל מעריכים כי עלות הפרויקט כולו, הטיית האיילון והקמת המסילה, תגיע ל-5 מיליארד שקל
ערים מקדמות פרויקטי התחדשות עירונית בלי התאמה ושיפור תשתיות העיר, והדבר עלול להביא לקריסת התשתיות הקיימות
המכירה לגופים מוסדיים בוצעה לפי מחיר מניה של 8.2 שקלים - דומה למחיר השוק ■ מאז הונפקה שפיר, בדצמבר 2014, עלתה המניה ב-45%
כך נראה פרויקט הקמת התשתיות לעיר חריש שתתפרס על שטח של כ-20 אלף דונם - מבניית מאגר מים ענק, דרך הנחת קו מים חדש לעיר באורך 3 ק"מ, ועד תכנון שטחי הציבור ביישוב
שני המועמדים לנשיאות ארה"ב תומכים בהגדלה מאסיבית של ההשקעה בכבישים, בתי חולים, גשרים ועוד ■ גם בבריטניה, קנדה, יפן ואיטליה מדברים על הרחבות פיסקאליות כאלה
ברקע המשבר בין ראש הממשלה לשר התחבורה, קו תל אביב-חיפה שב לפעול, והתחנות בקו יתנהלו גם הן כסדרן ■ בעקבות אירועי הימים האחרונים, מעריכים מחדש ברכבת ישראל את התנהלות המשך העבודות
ההשקעה, שתתפרס על פני 3 שנים, תכלול 10 מיליארד דולר בתשתיות ■ "אני מצפה שיתרת הסכום תגיע בצורת השקעות מהמגזר הפרטי", אמר שינזה אבה בביקור בניירובי
השנתון, המשותף לדן אנד ברדסטריט ו"גלובס" כולל מלבד דירוגים של החברות המובילות בענפים שונים במשק, גם סקירות וניתוחים ■ זו השנה ה-35 לפרסום השנתון
"לא שמעתי על עיר שלוקחת היום שטח להולכי רגל ומחליפה אותו בחניה למכוניות" ■ רחובות, שבעבר סימלה חדשנות וקדמה, הולכת אחורה בכל מה שקשור לתכנון סביבה ידידותית לתושביה
סגן הממונה על התקציבים באוצר אודי אדירי חשף כי האוצר מתכוון להציג שורת צעדים להקמת תשתיות תחבורה ציבורית, לצד שיפור בתשתיות הגז הטבעי והאנרגיה הנקייה ■ "היעד שלנו ל-2030 להגיע ל-40% מהנסיעות בתוך המטרופולין בתחבורה ציבורית"
נאוה אלינסקי רדעי, העומדת כבר 3 שנים בראש הוות"ל, לא מפחדת להיכנס לתחומים חדשים כמו תיירות, ולא ממיזמים ארוכי-טווח ■ "בכל כמה שנים הדגש הוא על תשתית אחרת"
עו"ד הילי פרייס-קוה: "הבעיה המרכזית בתחום התשתיות והבנייה היא מחסור בתקנים וכוח אדם שיממש את הרגולציה בצורה נכונה ורציפה. כמו שהוסיפו המון תקנים ברשות השופטת, כך צריך לעשות גם כאן"
המהלך מתבצע על רקע הצורך בגוף אובייקטיבי אשר יעמיס את יחידות הייצור על בסיס שיקולים פיננסיים וסביבתיים ■ אלוף במי"ל יפתח רון-טל, יו"ר הדירקטוריון: "מדובר במהלך היסטורי של היערכות החברה לסביבה תחרותית"
תמיר דגן: "התשתיות בשכונות החדשות בראש-העין וביקנעם הן תעודת עניות למדינה; יש רשויות מקומיות שנושא התשתיות והפיתוח פשוט גדול עליהן"
בנייהבצלאל סמוטריץ'הרכבת הקלהחברת החשמלמשרד האוצרנדל"ן: תשתיותתחנות כוחמומחים כותביםתשתיות מים וביובתשתיות תחבורה