עיכוב בהחלפת הקרונות, ביטול המכרז והפסדים של מיליארדים: כך הסתבך פרויקט הדגל של הרכבת
רכבת ישראל ממשיכה להסתבך: עצרה את פרויקט החשמול שיצא לדרך ב־2015 ואמור היה להסתיים ב־2021 • הפרויקט, בעלות של 11.3 מיליארד שקל, נעצר לאחר שעד כה הסתיימו העבודות על קו אחד בלבד • המשמעות: דחייה של 9 שנים, עד 2030, בהשלמת הפרויקט; תוספת עלות של מיליארדי שקלים שיתגלגלו לכיס של כולנו; והמשך השירות הלקוי בשנים הבאות
דניאל שמיל ועמירם ברקת
27.03.2019