גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירה והאהדה לפרסומת נמוכים יחסית לממוצע הפרסומות המובילות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק מוביל השבוע את טבלאות הזכורות והאהובות ■ עם זאת, רמת הזכירות של הפרסומת נמוכה יחסית ■ קמפיין הורדת המחירים של תנובה - מקום שני בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: עוצמת האהדה לפרסומת של בזק גבוהה במיוחד, אך הזכירות נמוכה יחסית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קיקה נכנסה למדד, והיא אהודה יותר בקרב צעירים וגילאי הביניים
גיאוקרטוגרפיה: רשתות השיווק מעלות ווליום לקראת החג ■ הפרסומת להוט - המושקעת ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הצעירים וגילאי הביניים גילו אהדה לפרסומת של מילקי עם אקי אבני וסנדי בר, ואילו מבוגרים מעל גיל 55 העדיפו את הפרסומת של ביטוח ישיר בכיכובה של רוני דלומי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הגל השני בקמפיינים של חברות הכבלים והלוויין משתלב גבוה במדד - הוט שנייה באהובות, yes שנייה בזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת של הוט גבוהה מהממוצע החצי-שנתי ■ יצרניות מוצרי החלב ממשיכות להיעדר מהמסך
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק הפועלים והבינלאומי ממשיכות להופיע במדד הפרסומות, וזאת למרות שלא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין yes עלה בהשקעה חסרת תקדים של 2 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט חוזרת לאוויר, ורמת האהדה אליה ניכרת בכל המגזרים
גיאוקרטוגרפיה: על רקע משבר הקוטג', תנובה היא יצרנית החלב היחידה שמעלה השבוע קמפיין
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה אהודה פחות בקרב צעירים שלא הכירו אותה בעבר
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות