גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: היעדרות שטראוס מהמסך בולטת על רקע הקמפיינים של המתחרים לשבועות
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בזק בכיכובו של גידי גוב מנסה לפנות הן לדור הצעיר והן לקהל המבוגר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפסק זמן של עלית מבוססת על קמפיין עבר שקיבל טוויסט עדכני
גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג האהובות נמצאת הפרסומת של ארגון אל"ה לעידוד המיחזור
גיאוקרטוגרפיה: בקרב בין רשתות השיווק, הפרסומת של שופרסל זכורה יותר מזו של מגה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של המשרד לאיכות הסביבה עם טל פרידמן היא האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: למרות השקעה תקציבית מועטה יחסית, רבוע כחול ושופרסל תופסות את שני המקומות הראשונים בדירוג הפרסומות הזכורות ■ הפרסומת של בנק הפועלים - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל בכיכובם של אלי ומריאנו ממשיכה להיות הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לדואר ישראל, בכיכובם של אלי ומריאנו, מדיחה מפסגת דירוג הפרסומות האהובות את אסי כהן והבנק הבינלאומי
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבינלאומי וגליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיכה להיות הכי אהובה
אדלר-חומסקי בולט השבוע במדד הפרסומות הזכורות עם לא פחות מ-4 פרסומות בולטות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם אסי כהן ממשיכה להיות האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של גליקמן-נטלר-סמסונוב, בכיכובו של אסי כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות