גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - האהובה ביותר שבוע שישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות ■ במקום השני - הפרסומת למזרחי-טפחות עם דביר בנדק
הפרסומת עם אסי כהן זוכה לשיעורי זכירה ואהדה גבוהים למרות שכלל לא שודרה השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הזירות הפרסומיות מתחממות בתחומי הבנקאות, הסלולר ומוצרי החלב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת עם אסי כהן שוברת את שיאי האהדה לפרסומות בשנתיים האחרונות
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי האהדה של הפרסומת גבוהים ב-80% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות
גיאוקרטוגרפיה: השילוב בין קמפיין טלוויזיה לאינטרנט מזניק לפסגה את הפרסומת של עלית
גיאוקרטוגרפיה: מרקו והפסטיגל מזניקים את קמפיין HOT לשיעורי זכירה גבוהים מהממוצע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט, שהיא גם המושקעת ביותר השבוע מבחינה תקציבית, הגיעה למקום השני בדירוג
גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות והאהדה לפרסומת של HOT עם כוכבי "עספור" גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות והאהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר מזה שנתיים וחצי
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של HOT משתמש במתכון מנצח - שימוש בדמויות מסדרות אהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למעדן "מוו" של טרה טיפסה גבוה בשבוע הראשון שלה, אך שיעורי הזכירה שלה נמוכים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי
הפרסומת לדיסקונט לא שודרה בשבועיים האחרונים, אך האהדה אליה גבוהה ב-20% מהממוצע החצי-שנתי
גיאוקרטוגרפיה ו"גלובס" מסכמים את הפרסומות הזכורות והאהובות של תש"ע: מקאן, באומן ויהושע מובילים את דירוג משרדי הפרסום; HOT ומזרחי-טפחות שולטים בדירוג הסרטונים
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות