גיאוקרטוגרפיה: לקראת חג השבועות, הפרסומות של תנובה וטרה הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג האהובות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה הצליחה לייצר שיעורי זכירה גבוהים, למרות שהאסטרטגיה שלה מכירתית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם השקעה של כמיליון דולר
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר השבוע, עם השקעה של כ-1.5 מיליון דולר במחירי מחירון
גיאוקרטוגרפיה: הזכירות לקמפיין מגה בול מבוססת על העובדה שהוא התנגח באופן ישיר עם המתחרה שופרסל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתנובה היא המושקעת בשבוע החולף ביותר תקציבית
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק דיסקונט היא האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ הפרסומת של הבנק הבינלאומי היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית
מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט
גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%
הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטבנק הפועליםבנק לאומיגיאוקרטוגרפיהמזרחי טפחותפרטנרפרסום בטלוויזיהפרסומות