שיפור מתון של 1.5% ברווח הנקי של שופרסל ברבעון, שעמד על 67 מיליון שקל • תרומת רשת הדראגסטורים ניו-פארם: הכנסות של 140 מיליון שקל והפסד תפעולי רבעוני של 3 מיליון שקל
3.5 שנים אחרי שנכנס לתוקף ועל רקע הביקורת בשוק, רשות ההגבלים בוחנת כיצד השפיע החוק ששינה את מערכת היחסים בין הקמעונאיות לספקים • חטיבת התחרותיות ברשות פנתה לאחרונה לרשתות הגדולות בדרישה שיעבירו לה נתונים
בשליש הראשון של 2018 גדל היקף רכישות המזון והמשקאות בכ-2.8% לסך של כ-12.1 מיליארד שקל • עם זאת נראה שהפער נובע משינוי בתמהיל ומכירת יותר מוצרי פרימיום
הדוח הרבעוני של רשת הקמעונאות הראה על צמיחה של 5% בהכנסות • הרווח הגולמי שהציגה רמי לוי השתפר בכ-4% ל-285 מיליון שקל
ימים יגידו איזו אסטרטגיה עסקית תוכתר כמנצחת של שוק הקמעונאות המקומי בעשור השמיני של ישראל: זו של שופרסל החדשנית אך הסובלת ממשקל עודף - או זו של רמי לוי המתמודד עם כאבי גדילה לא פשוטים
התוצאות השנתיות שהציגו שופרסל, רמי לוי, ויקטורי וטיב טעם מעלות כי בדומה למצב בסוף 2016, הן ממשיכות ליהנות מתנאי שוק נוחים מאז קריסת רשת מגה • הרווח הנקי המצרפי של 4 הרשתות עמד על 440 מיליון שקל אשתקד - עלייה של 26% לעומת 2016
המחלקה הטבעונית, שתמכור מאות מוצרים בקטגוריות שונות, מצטרפת למחלקת מוצרים ייעודית נוספת שקיימת ברשת, למוצרי נטולי גלוטן • לדברי בעלי הרשת אייל רביד, ברבעון הראשון של 2018 צמחה הפעילות של ויקטורי בתחום המוצרים הטבעוניים ב-49% לעומת הרבעון המקביל אשתקד
השחיקה ברווח התפעולי? "זה חד-פעמי" • החקירה החדשה? "יש אנשים שיש להם אינטרס לפגוע בי" • יו"ר שופרסל? "שלא יזלזל בצרכן" • ההשקעה בקופיקס? "החנויות לא יכולות להתמקד ב-5 שקלים" • הדשדוש באונליין? "רק לפני חודש פתחתי את כל ת"א להזמנות" • וחשיפה ראשונה של המנכ"לית הבאה: בתו, יפית אטיאס-לוי
המחאה החברתית דעכה, שכר המינימום עלה, ומספר השחקנים בשוק הקמעונאות הצטמצם • הדוחות הכספיים של החברות הציבוריות בענף המזון וגורמים בשוק מסבירים למה ללקוחות אין יותר מדי סיבות לשמוח בחג וגם אחריו
ההכנסות ב-2017 צמחו בכ-12% לכ-5.07 מיליארד שקל • הפדיון השנתי עלה לכ-5.4 מליארד שקל • לוי: "רשת רמי לוי שיווק השקמה היא החברה הישראלית הצומחת ביותר בתחומה, וזאת למרות שעדיין לא נוצל מלוא פוטנציאל הצמיחה שלה"
השת"פ של רמי לוי עם מקאן ת"א צפוי להפוך לקבוע החל מאפריל, ויכלול את כל הפעילויות של הקמעונאית, כולל סלולר ופארם • היקף התקציב: 12 מיליון שקל • החבירה למקאן מאותתת על הכיוון שהרשת נדרשת אליו: בניית מותג שמושתת על ערכים בנוסף למחיר הנמוך
החברה, שבבעלותה כ-70 נכסים, מנהלת מו"מ עם חברה מקבוצת אי.די.בי להקמת קומפלקס משרדים ומסחר של 40 אלף מ"ר ברעננה ■ עוד על הפרק: הקמת אתר אונליין חרדי
רשת הקמעונאות הגיעה ב-2017 לרווחים של 275 מיליון שקל ■ הרבעון הרביעי של שופרסל מראה על שחיקה ברווחים
הקמעונאית מציגה צמיחה של 15% במכירות ב-2017 ורווח נקי של 32 מיליון שקל, ומעוניינת לרכוש עוד סניפים, אחרי שבשנה האחרונה פתחה 4 חדשים
הרשת, שהשלימה אשתקד את רכישת מחסני להב, מפעילה כ-40 סניפים ומעסיקה כ-1,200 עובדים
הקמפיין, תחת הסלוגן "טיב טעם – החופש לבחור", יעלה הערב בהשקעה של 2 מיליון שקל ויכלול טלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםיוסי אמירמחירי המזוןמינוי בכיריםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר