הרשת מונה 12 סניפים ופועלת ביישובים ערביים ויהודיים ■ ב-3 השנים האחרונות מכירותיה גדלו פי ארבעה כמעט ■ בראיון משותף מספרים מנכ"ל קינג סטור, מג'די כיתאני, ומנהל תחום עסקאות ישירות בהפניקס, עופר אבירן, על החלום להפוך לחברה הערבית היחידה בבורסת ת"א
לוול מארט אין תמריץ כלכלי ממשי לפעול בשוק הישראלי
בין הגורמים שהתעניינו ברכישתה: רשת ויקטורי ורשת שוק העיר ■ מחזור המכירות של הרשת הקמעונאית מסתכם בכ-370 מיליון שקל לשנה
יינות ביתן: "אנו נפרדים משני קניינים שעבדו ברשת. תפקידיהם יאוישו ע"י קניינים מתוך הרשת"
המידע יאפשר לחברות להציע מבצעים אזוריים מותאמים ויכניס לשופרסל מיליוני שקלים בשנה ■ שופרסל: "המידע מייצר שקיפות ומסייע לפיתוח השוק. כל מידע אישי נשמר בחברה ולא מועבר לספקים בשום צורה"
עם כניסת 4 מיזמים למכירה סיטונאית למכולות ועסקים קטנים, הם הפכו באחת מהחוליה בעלת כוח המיקוח הכי קטן בשרשרת האספקה לאחת שחוסה בצל הענקיות ■ האם שינוי מאזן הכוחות יתגלגל להתייקרות בחנויות הדיסקאונט? ■ ניתוח "גלובס"
על רקע החוק שמאיים לקנוס רשתות שלא יציגו את מחירי מוצרים בחו"ל - רשתות שיווק המזון באיגוד לשכות המסחר הגישו פנייה אל שר הכלכלה אלי כהן, בטענה כי "יש להקפיא ולא לקדם כל רגולציה חדשה על הענף" ■ שר הכלכלה: צעדים אלה מסייעים לקידום התחרות שקיפות צרכנית והוזלת מחירים
2017 הייתה השנה הראשונה מאז המחאה החברתית בה עלו מחירי מוצרי הצריכה ■ וגם: ממשוואה עם שני שחקנים הכוללת את הרשתות ויצרניות השוק, עברנו למשוואה עם 3 שחקנים שכוללת גם את הצרכן
הרשת, המשווקת תיקים, הלבשה, מוצרים לבית ומוצרי טיפוח, פועלת בעיקר באסיה, ומחיריה נעים בין דולר אחד ל-100 דולר ■ המפעל הקוריאני ייצר מוצרים ייעודיים לשוק הישראלי
יועץ רה"מ הציע לבכיר בוולמארט, הנסחרת לפי שווי של כ-310 מיליארד דולר, לפעול בישראל ■ איל רביד, בעלי ויקטורי: "אין מצב שאחת הקמעונאיות הבינלאומיות תגיע לארץ בגלל הכשרות והבעיות עם המדינות סביבה"
למרות שהרשתות מעבירות את המחירים מדי יום למאגר ממשלתי, בלמ"ס ממשיכים להתבסס על סוקרים בחנויות וחשבוניות ■ הלמ"ס בתגובה: "הטענות אינן נכונות"
לאחר שתיקה ארוכה שכפה על עצמו, נחום ביתן הודף את הטענות לקשיים, מספק הצצה לנתונים הכספיים ומדבר על רכישת מגה, המעבר לקופות בשירות עצמי, מועדון הלקוחות והשאיפה לשווק למכולות השכונתיות
הצריכה עולה, שטחי המסחר גדלים, והרשתות מתרחבות - אבל זה עלול לסכן אותן ■ גם העלייה ברכישות באונליין מקלקלת את החגיגה ■ פרויקט מיוחד: עשור לריבית האפסית
רשתות השיווק משיבות אש: עותרות נגד שר הכלכלה והרשות להגנת הצרכן ■ טוענות כי יש לבטל את נהלי האכיפה שקיימים כיום בנוגע לאי-סימון מחיר על גבי מוצרים
אחרי שאיבדה את המועדון המשותף עם שופרסל, החברה משיקה כרטיס שיעניק 2.5% החזר על הקניות ב-10 רשתות מזון, תחת השם Super Pay Back
הרשת מסמנת את המינימרקטים כמנוע רווח עתידי בדרך למאבק בספקים
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםיוסי אמירמחירי המזוןמינוי בכיריםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר