מבט על מסע הצמיחה המאתגר של רשת ויקטורי
רשת רמי לוי שיווק השקמה מדווחת על גידול של כ-19% ברווח הנקי לכ-25.3 מיליון שקל ■ העלייה במכירות נבעה בעיקר מפתיחת סניפים חדשים
כך מדווח המשרד להגנת הסביבה ■ השר להגנת הסביבה, זאב אלקין: "אני גאה בציבור הישראלי שהפנים את החשיבות ושינה את ההתנהגות בקופות הסופרמרקט"
הכנסות שופרסל רשמו עלייה של 1.5% ברבעון הראשון של השנה ל-2.9 מיליארד שקל ■ יו"ר הדירקטוריון והמנכ"ל: ממשיכים להרחיב את פעילותנו בתחום המותג הפרטי
נשיא איגוד לשכות המסחר בוועידת הקמעונאות: "העובדה שכיום כל יחיד בישראל יכול להזמין ביבוא אישי מוצרים בערך של עד 75 דולר ללא תשלום מכס, מס קנייה ומע"מ - בעוד שהרשתות משלמות את מלוא מסי היבוא – יוצרת אי-שוויון"
מחזור המכירות של הרשת באונליין, דרך אתר מיי סופרמרקט, עמד עד כה על כ-3%, והיעד הוא להכפילו בתוך שנתיים ■ יינות ביתן נהנית ממאגר נתונים המתבסס על האתר שהיה שייך בעבר למגה, ולכן יהיה לה קל יחסית לטרגט לקוחות
לוי ל"גלובס": "בלעדינו סל המזון בישראל היה גבוה ב-20%-30% ממה שהוא היום" ■ "2017 תהיה יותר טובה, כי זו השנה שבה אנו מרגישים את הקריסה של מגה"
צנצנת סילאן באותו המשקל של אותה חברה עולה בחצי חינם 14.90 שקל, ובסופר באבא בת"א - 41.90 שקל ■ מנהלת בחברה המייצרת את המוצר: "כזה דבר עוד לא ראיתי. זה לא נורמלי"
תקים סניף ראשון בסוף 2017 ■ בכך ממשיכה הרשת ביישום תוכנית "שופרסל עסקים", שכוללת פעילות בשוק המוסדי ומכירה סיטונאית בעתיד צפויים להיפתח סניפים נוספים
הרווח הנקי הרבעוני נותר יציב והסתכם בכ-16.8 מיליון שקל ■ הרשת פתחה 11 סניפים חדשים, ובכוונתה לפתוח סניפים נוספים השנה ■ המכירות ב-2016 צמחו ב-14% לעומת 2015, ל-4.54 מיליארד שקל
פסח מגיע בעוד פחות משבועיים, ורובנו כנראה נקנה לפחות חבילה אחת של מצות עד ליל הסדר ■ אילו מצות הכי זולות, ואיפה הכי כדאי לקנות אותן?
הרשת השקיעה כ-3 מיליון שקל במותג "פרפקט", שיכלול מוצרים בתחומי הניקיון והכביסה, טיפוח הבית, מוצרי הנייר והמוצרים החד-פעמיים
הרווח התפעולי השנתי צמח ב-2016 ב-61% לרמה של 41 מיליון שקל, והרווח הנקי זינק ב-77%
הצעת חוק פרטית, שעברה היום בכנסת בקריאה טרומית בתמיכת הממשלה, מחייבת בתי עסק מגודל מסוים להתקין משקל ליד כל מדף או דוכן שבו נמכרים מוצרים בתפזורת ■ אייל רביד, מבעלי ויקטורי: "איך מצפים שנוריד מחירים? בסוף מישהו יצטרך לשלם את זה"
לקראת חג הפסח הקרב והיסטריית הניקיון שמגיעה איתו, המועצה לצרכנות בדקה באילו רשתות הכי כדאי לקנות את חומרי הניקוי ■ פער המחיר הגדול ביותר שנמצא בין רשתות שיווק על אותו מוצר עמד על 237%
רשת מקס סטוק מתפרשת על פני 41 סניפים ברחבי הארץ, המחזיקים במגוון של מעל 10,000 פריטים בכל סניף ■ מחזור המכירות של הרשת מוערך ב-360 מיליון שקל
אורי וטרמןאיציק אברכהןהעלאת מחיריםיוסי אמירמחירי המזוןמינוי בכיריםקמעונאותקרפורשופרסלשלומי אמיר